Fler kollegor sökes till Kundservice för Axfood - start i januar

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Vad erbjuder Releasy?

• Grundutbildning, coachning och karriärtrappa
• Månadslön enligt kollektivavtal
• Tillsvidareanställning på heltid som inleds med provanställning

Är du en effektiv problemlösare som brinner för service? Kanske jobbar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Eller är du ny på arbetsmarknaden och hungrig efter att kicka igång din karriär? Releasy letar efter dig som vill växa hos oss!

Nu söker vi fler engagerade Kundservicemedarbetare till uppdrag mot Axfood. Här tar du emot inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl.

Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare

Stad:
Linköping, Mjärdevi

Arbetstider:
Måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00.
Du kan välja att arbeta i intervallschema och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2022-01-14

Ansökan stängs:
2021-01-02

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. I uppdrag mot matvarugrossisten Axfood möter du kunder till varumärken som Hemköp, Willys, Mat.se och Middagsfrid. Du hanterar frågor om e-handel, krediteringar, medlemskap och sortiment. Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen och det är därför positivt om du är nytänkande och vill vara en del i att utveckla deras tjänster.

Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år.
• Har god datorvana.
• Är serviceinriktad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter


Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och Karriärtrappan. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Publiceringsdatum
2021-12-20

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisa.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1400 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6195960

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: