Fleet Accounter till Alphabet
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Täby,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-03-14FöretagetAlphabet är specialiserade på finansiella lösningar och fleet management för märkesoberoende bilparker hos företag i mellanstorlek och uppåt. Alphabet finns representerade i 18 länder, har mer än en halv miljon bilar under förvaltning och ingår i BMW Financial Services. Ambitionerna är höga och man verkar varje dag för att kombinera ett internationellt perspektiv med gedigen lokalkännedom. I fina lokaler i Silverdal, Sollentuna, sitter detta framgångsrika team som nu söker förstärkning.
Om tjänstenAlphabet söker nu en Fleet Accounter som kommer att ansvara för samtliga delar i leverantörsreskontran, månatlig fakturering samt övrig ekonomiadministration. Du bedömer och analyserar samtliga utgifter och sätter dem i relation till verksamhetens mål och riktlinjer. Du kontrollerar även kundavtal och går noggrant igenom rad för rad att alla uppgifter stämmer. Rollen är ny i teamet och du kommer att vara delaktig i att utforma den genom att exempelvis se till att utveckla faktureringsprocessen och andra rutiner. I teamet finns idag en kollega som ansvarar för kundreskontran och ni kommer att jobba tätt tillsammans med de Fleet Advisors som supportar kunder när det gäller frågor om deras bilparker.
Möjligheter
På Alphabet blir du en del av en resultatorienterad och ambitiös organisation. Dina kollegor är drivna och energiska och delar en stolthet över de varumärken man representerar. Din insats gör skillnad och värderas därefter och du kommer att få möjligheter till både professionell samt personlig utveckling. Du får vara med och utforma rollen och bygga upp rutiner och processer. För rätt person med rätt ambitioner kan det finnas en fortsättning hos Alphabet.
KvalifikationerVi söker dig som är analytisk, noggrann och initiativrik inom ditt område. Du har en utvecklad förmåga att se helheten och är ett effektivt filter för att säkerställa att kostnader är rimliga och placeras på rätt ställe. För att lyckas i rollen har du minst 2 års erfarenhet av leverantörsreskontra och fakturering samt relevant utbildning, minst gymnasieekonom. Vi tror att du har jobbat i ett större företag och vill fortsätta jobba med leverantörsreskontra men är redo att ta mer ansvar och självständigt utforma rollen. Du är van vid högt tempo och många ärenden. Som person är du flexibel, stabil och har skinn på näsan.
Tillträde, omfattning och anställning
Tillträde sker omgående. Du kommer att vara anställd av Hero och arbeta ute hos Alphabet. Tjänsten är på heltid under kontorstider 8.30-17.00. För rätt person med rätt ambitioner kan det finnas en fortsättning hos Alphabet.
Hur söker du?
Skicka in ditt cv och personliga brev genom att klicka på "ansök" nedan. Välkommen in med din ansökan!
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-684 252 32.
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Hedenström
FöretagHero AB
AdressHero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm
KontorsadressLiljeholmstorget 7 11763 Stockholm
Jobbnummer 2205001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.