Firstline support / IT-support / Helpdesk

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-06-15

Företaget
Företaget är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på drygt 81 miljarder kronor. Verksamheten är koncentrerad till attraktiva tillväxtmarknader i och kring Stockholm, Göteborg, Mälardalen, Östra Götaland, Öresundsregionen och Norrland. De växer med nya och befintliga kunders behov och deltar aktivt i utvecklingen av stadsdelar och städer. Företaget är inriktade på kommersiella fastigheter och är drygt 400 medarbetare.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som IT-support ingår du i ett team om tre personer som hanterar supportärenden och driftövervakning för hela koncernen. De ärendena ni hanterar inkommer via ett ärendehanteringssystem eller via mail. I rollen kommer du till en början hantera enklare ärenden, vilka bland annat kan innebära att låsa upp konton. När du sedan vuxit in i rollen kommer du även att få hantera mer komplexa ärenden, vilka exempelvis innefattar felsökning. Arbetstiderna är förlagda på kontorstid.


Kvalifikationer
• Erfarenhet från ett serviceinriktat yrke
• Eftergymnasialutbildning inom IT är meriterande
• Du har mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska
• Har du erfarenhet av Citrix, OP5 Monitor, MDM eller SharePoint är det meriterande

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, support, helpdesk, teknisk support, service, kundtjänst, 1st line, 2nd line, firstline, secondline, citrix, Op5, Op5 Monitor, mdm, sharepoint, nätverk, server

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5265305

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: