Firstline support / helpdeskmedarbetare till meriterande uppdrag

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
2017-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Firstline support / helpdeskmedarbetare till meriterande uppdrag" (publicerad 2017-04-03) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-03-15

Företaget
Vår kund bedriver försäljning, utveckling och marknadsföring av trygghetssystem och är världsledande inom detta område. Deras produkter underlättar vardagen, främst inom vård och omsorg, för många personer i samhället. Det är ett globalt företag med huvudkontor i Malmö. Här får du möjligheten att arbeta på ett företag som genomsyras av sunda värderingar och du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support/helpdeskmedarbetare ansvarar du för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning och underhåll, främst i windowsmiljö. Du ingår i en grupp om totalt tre personer och får lov att ta stort eget ansvar. Det är en härlig stämning på arbetsplatsen och du får ett meriterande 6-månaders uppdrag med dig i bagaget.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT eller teknik
• Eftergymnasial utbildning inom data/IT (meriterande)
• Tidigare erfarenhet från firstline support /servicedesk eller teknisk (meriterande)
• Goda kunskaper inom Windowsmiljö

Vi söker dig som har en god känsla för service och som kan vara ansiktet utåt emot kunderna. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en stundtals högre arbetsbelastning och har förmågan att hantera stressigare situationer. Du beskrivs som en lojal och driven person med största engagemang. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Maj
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén caroline.arzen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3377703

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: