Firstline Support Agent
A3 Allmänna It - Och Telekom Ab (publ) / Supportteknikerjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A3 Allmänna It - Och Telekom Ab (publ) i Umeå,
Skellefteå eller i
hela Sverige A3 är en mäktig mix av IT och telekom som täcker allt från hårdvara och servicetjänster till bredband och telefoni. Vi tycker att det är vettigt med ett personligare företag som vet att mötet är själva grejen. Som bryr sig om att det ska bli bra. Där det inte sitter fast att få hjälp och där vi som vet vad vi pratar om också pratar begripligt. För oss är vårt norrländska ursprung något urstarkt. Allra mest är det en fråga om inställning. Sättet där vi tar hand om varandra, där vi lyssnar mer än vi pratar och levererar på riktigt istället för att sälja luftslott och blufflova.
Vi förstärker vårt team på kontoret i Umeå och söker nu medarbetare till vår kundservice och support. Du kommer att ingå i ett glatt gäng som har ett genuint intresse för service i en utvecklande och trivsam miljö.
TJÄNSTEBESKRIVNING
Dina primära arbetsuppgifter är att ge våra privatkunder förstklassig service. Du kommer att hantera sedvanliga kundserviceärenden och ge teknisk support till våra kunder. Det finns även möjligheter att arbeta med merförsäljning. Du hanterar våra kunders ärenden främst via telefonsamtal och chatt men även till viss del via e-post där du vägleder och ger kunden en positiv upplevelse av sin kontakt med A3. I arbetet kommer du att arbeta proaktivt med att lyssna in kundens behov och jobba efter verksamhetens uppsatta mål. Som kundservicemedarbetare är du A3s röst ut mot våra kunder och du är en viktig del i vår framgång!
Vi erbjuder dig ett spännande jobb i en engagerande miljö där du tillsammans med dina kollegor utvecklas tillsammans.
DIN PROFIL
För att lyckas i rollen och trivas på A3 tror vi att du är serviceinriktad, ansvarstagande och en positiv lagspelare som ser en utmaning i att överträffa kundens förväntningar och ge en positiv upplevelse till kunden. Utöver detta krävs det att du har en god datavana och är nyfiken för att lära dig nya saker. Du är en skicklig kommunikatör som kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska i både tal och skrift. Vid stressiga situationer har du förmågan att behålla lugnet och samtidigt leverera service av hög kvalitet. Du är lösningsorienterad och strävar efter att utvecklas och nå mål. Gymnasieutbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet är ett krav.
Har du erfarenhet av kundservice, teknisk support eller annat serviceinriktat arbete är det meriterande. Är du intresserad av IT och telecom är det såklart också ett plus.
FÖRMÅNER
Som anställd hos oss ger vi dig goda karriärmöjligheter inom A3 samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Du får också en marknadsmässig lön, ett av Sveriges bästa friskvårdserbjudande samt givetvis avtal och försäkringar som följer med kollektivavtalet.
ARBETSTIDER
Deltid, 80%. Vår kundtjänst har öppet vardagar mellan kl. 08.00-19.00 och helger mellan kl. 10.00-14.00.
ÖVRIGT
Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
#jobbjustnu
Publiceringsdatum2020-08-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressA3 Allmänna IT - och Telekom AB (publ)
Umestan företagspark, hus nr 12
90304 Umeå
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare A3 Allmänna IT - och Telekom AB (publ) (org.nr 556626-2407)
Umestan företagspark, hus nr 12 (
visa karta)
903 04 UMEÅ
Arbetsplats A3 Allmänna It - Och Telekom Ab (publ)
Jobbnummer 5336385
Observera att sista ansökningsdag har passerat.