First-line support till spännande IT-företag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-12-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "First-line support till spännande IT-företag" (publicerad 2011-12-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:
Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2011-12-09

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en first-line support. Vår kund är ett expansivt IT-företag. Företaget startade 1988 och har idag 45 anställda som sitter i ljusa lokaler i Nacka. Vår kund är ett fristående dotterbolag till en stor koncern vilket ger det stora bolagets trygghet men samtidigt det mindre bolagets flexibilitet. Företaget erbjuder totalansvar för såväl kontorsmaskiner som datorer och nätverk och vill nu förstärka gruppen med en IT-support som ska arbeta i gruppen för framför allt dokumenthantering och printer. Du arbetar på plats från kontoret i Nacka men även en del ute hos företagets kunder.

Dina arbetsuppgifter
Som First-line support kommer du bland annat att:
• Svara på inkommande samtal, registrera ärenden i CRM-systemet och försöka lösa så många olika uppgifter som möjligt
• Skicka vidare uppgifter till Second-line
• Hjälpa till med övervakning av interna system samt externa kundsystem
• Hjälpa till med intern användarsupport
• Hjälpa till vid installation och felsökning både internt och ute hos kund

Kvalifikationer
Teknisk profil
Till denna tjänst söker vi dig med bred IT-kunskap. Denna har du antingen förvärvat dig genom utbildning, arbetslivserfarenhet eller eget intresse. Det viktigaste är ett brinnande intresse för IT och smarta kundlösningar. Har du gått IT-gymnasium eller en KY-utbildning inom ämnet är detta mycket meriterande.
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som är mycket social, kundorienterad och driven. Vidare är du en god problemlösare och du räds inte nya utmaningar.
Övrig information:
Start: Mitten av januari
Plats: Nacka, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: First-line, support, IT-support, support
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Vikariat eller visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Lundin

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1102497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: