First line-support inom nätverk

Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-03-21

Företaget
Det som gör företaget unikt är kombinationen av kraften hos ett utbyggt eget nät med effektiviteten från en renodlad modern teknik och den personliga servicen hos en medelstor organisation. Företaget är nu i en expansiv fas och genomför en unik och spännande resa mot att etablera sig i hela Sverige.

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i företagets helpdesk/first line tar du emot samtal och ärenden från både privatkunder och företagskunder. Samtalen gäller bland annat hostingfrågor, felsökning av nät eller konfigureringar. Du jobbar systembundet med att avhjälpa kundens problem utifrån ett ärendehanteringsssytem.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom teknik
Erfarenhet: Någon erfarenhet av teknisk helpdesk, gärna inom nätverk
Meriterande: Erfarenhet av hostingfrågor

Du uttrycker dig väl i tal och skrift

För att lyckas i denna roll tror vi att du är positiv, samarbetsvillig och nyfiken att lära dig mer om telekom. Du är bra på att uttrycka dig och har lätt för att kommunicera med olika sorters människor både i tal och skrift.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: linda.sundlof@bravura.se

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Helpdesk, 1st line, 2nd line, Uppsala, teknik, kundtjänst, felsökning, hosting, IT, nätverk

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2736596

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: