First line supporttekniker till helhetsleverantör inom IT
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-01-11FöretagetBravura söker nu first line supporttekniker åt en helhetsleverantör inom IT som erbjuder olika typer av driftlösningar till sina kunder. På kontoret i Stockholm är de cirka 60 anställda. Företaget är i en expansiv fas och för dig som vill vara med på denna resa finns stora utvecklingsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifterDu blir en del av företagets first line support som tar emot inkommande ärenden och ger bästa möjliga service till kunderna som främst består av företagskunder. Ärendena kommer in via mail och telefon och du hjälper kunderna via telefon och fjärrstyrningsverktyg. De ärenden som är av mer teknisk karaktär fördelas till second line.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasiekompetens, gärna med IT/teknikinriktning.
Erfarenhet: Någon slags erfarenhet från support/service, gärna inom IT/teknik.
Övriga krav: Du har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet samt i Windows-miljö både på klient- och serversidan.
Meriterande: Arbetslivserfarenhet från first line/helpdesk/servicedesk, enklare felsökning av hårdvara samt av MS Active Directory och Microsoft Exchange 2003/2007/2010.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Vi tror att du som söker är mycket social och kundorienterad i ditt arbete. Vi ser gärna att du har en utpräglad känsla för service och trivs i en roll med mycket kundkontakt. För att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt är du lyhörd och van vid att bemöta människor. Därtill är du en person som tar mycket ansvar i ditt arbete och har ett eget driv.
Övrig information:
Start: Efter årsskiftet
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord: first line, support, teknisk support, teknik, IT, 1st line, servicedesk, helpdesk, heltid, Stockholm, windows, Active Directory, B2B
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmilia Tegnér Ankartjärn 08-40024050
amilia.tegner.ankartjarn@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2608621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.