First Line Support till Trivec
Clevry Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-02Om företagetTrivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar beställning och betalning samt underlättar styrningen av verksamheter. Trivecs produkterbjudande som innefattar kassasystem för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/), kortterminaler (
https://www.trivec.se/produkter/kortterminaler/), mobilt kassasystem (
https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/mobilt-kassasystem/), Kitchen Display System (
https://www.trivec.se/produkter/kitchen-display-system/) och dryckessystem (
https://www.trivec.se/produkter/dryckessystem/) med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/bordsbokningssystem/), bokföring för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/ekonomisystem-restaurang/), schemaläggning för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/schema-restaurang/), inköp, lager och inventering för restaurang (
https://www.trivec.se/produkter/lagerhantering-restaurang/). Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike.
Trivecs hemsida:
https://www.trivec.se/Din roll
Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team på nio kompetenta och engagerade kollegor. Ni tillsammans supportar Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar.
Detta är en tillsvidareanställning på heltid till Trivec med 6 månaders provanställning. Start för tjänsten är omgående men med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ge 1st line support via telefon, e-post och chatt.
• Registrera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden i Trivecs ärendehanteringssystem.
• Ge snabb och korrekt felsökning för grundläggande tekniska frågor.
• Eskalera mer komplexa ärenden till 2nd Line Support.
• Samla in och dokumentera feedback från kunder för att förbättra Trivecs tjänster.
• Delta i jour/beredskap enligt rullande schema.
ProfilVi söker nu efter dig som har ett genuint intresse för IT och teknik. Någon som har förmågan att snabbt anpassa sig till och lära sig nya system samt programvaror. Du behöver ha utmärkta kommunikationsfärdigheter och en kundorienterad inställning för att säkerställa hög servicenivå. Du förväntas även kunna kommunicera flytande på svenska och ha goda kunskaper i engelska, både i tal samt skrift.
Den första månaden, onboardingen, kan upplevas som tekniskt utmanande. Vi söker därav en ihärdig och nyfiken person som inte låter sig avskräckas av tekniska utmaningar. Arbetsmiljön kan vara krävande därav krävs det någon som kan hantera olika situationer med ett positivt och tåligt förhållningssätt.
Meriterande
Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat inom restaurangbranschen och gärna i Trivecs kassasystem. Desamma gäller om du har arbetslivserfarenhet av kundservice, särskilt inom teknisk support eller om du arbetat med Zendesk.
Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Danviken
Vi ser fram emot att välkomna en service minded, passionerad och tekniskt intresserad person till Trivecs team. Ansök redan idag och bli en del av Trivecs framgångsrika resa inom digitala betallösningar för restaurangbranschen.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Trivec med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen maila
clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Clara Strignert
clara.strignert@clevry.com +46728583955 Jobbnummer 8439148
Observera att sista ansökningsdag har passerat.