First line support till teknikintensivt bolag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-16

Företaget
Företaget är ett stort globalt ledande IT-tjänsteföretag. Företaget har kunder över hela världen och erbjuder sina kunder innovativa produkter och tjänster. Företaget finns representerat på ett flertal orter i Sverige. För detta uppdrag är du placerad i Solna med närhet till både T-bana och pendeltåg.

Dina arbetsuppgifter
Som first line support arbetar du med att ta emot tillbehörsbeställningar via telefon och mail. Ärendena består bland annat av registrering av förbrukningsordrar, söka kollin och hjälpa kunder. Du arbetar i flera olika system inklusive våra kunders ärendehanteringssystem. Arbetet innebär tidvis hög arbetsbelastning. Du ingår i en grupp som består av 6 stycken andra personer. Tjänsten är placerad i Solna och på heltid. Du är anställd hos Bravura och uppdraget är initialt 1 år.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasieutbildning, gärna med teknisk/IT inriktning.
Erfarenhet: Vi söker dig som tidigare har arbetat som first-line support eller motsvarande. Du erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem och med telefon och mail som arbetsverktyg.
Språk: Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vi söker dig som tycker om ett jobb som innebär mycket kontakt med andra människor. Du är serviceinriktad och pedagogisk och tycker om att hjälpa kunden. För att trivas på arbetsplatsen är du en lagspelare med god sammarbetsförmåga. För att trivas i rollen som konsult har du lätt för att lära dig nya saker, system och lära känna nya människor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt ök
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: first line support, 1st line support, IT-support, support, kundservice, service, ärendehanteringssystem

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2432992

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

       

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: