First line support till SSP på Arlanda

EdZa AB / Supportteknikerjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos EdZa AB i Sigtuna, Sollentuna, Täby, Uppsala, Solna eller i hela Sverige

Är du service minded och har ett intresse att gå mot teknisk support? Vill du komma till ett snabbfotat bolag och vara en del av ett härligt team där du kommer få en bra upplärning i rollen? Sök då tjänsten som First line support till SSP!

Om SSP
SSP är ett globalt företag som är experter på mat och dryck till alla människor som är i rörelse och på resande fot. SSP har verksamheter i 30 länder och finns överallt med deras restauranger och butiker oberoende om du skall ta ett flyg, hoppar på ett tåg eller tar en paus längs motorvägen. De har alla typer av roller och funktioner i organisationen och en viktig del är att IT-organisationen fungerar på bästa sätt och skapar rätt förutsättningar för övriga organisationen att fortsätta leverera mat och dryck till deras resande kunder. Därför är denna roll en viktig spelare för verksamheten.

Om teamet & rollen
I rollen som First line support kommer majoriteten av dagen bestå av att supportera SSPs slutanvändare via telefon och ärendehanteringssystem. Du kommer framförallt att arbeta med att:

• Ta emot felanmälningar och beställningar via mail, telefon eller internet för registrering i vårt ärendehanteringssystem.
• Aktivt kontrollera och följa upp tilldelade ärenden.
• Lösa problem eller eskalera dem vidare till 2nd Line Support, 3rd Party eller servicedesk i England.
• Ge grundsupport rörande kreditkortsterminaler, kassor, datorer och olika system.
• Sitta med viss systemadministration.

Om dig
I den här rekryteringen lägger vi stor fokus på dina personliga egenskaper då du kommer få en bra upplärning av kollegor. Vi ser gärna att du har ett teknisk intresse och är serviceinriktad och strukturerad, har lätt för att anpassa dig till de olika situationer och omständigheter som uppkommer, samt är lugn och kontrollerad i stressiga situationer. Du har god samarbetsförmåga med stort ansvar för ditt resultat, och är nyfiken på att lära sig mer och bredda sina kunskaper. Du har lätt för att kommunicera, har ett gott omdöme samt trivs med ett högt arbetstempo. Du är du en positiv och social person som trivs i rollen som problemlösare.

Vidare ser vi gärna att du:

• Har tekniskt intresse och vill utvecklas i en roll som 1st-line support.
• Grundläggande tekniska kunskaper.
• Har erfarenhet av arbete med service i butik, restaurang eller kundtjänst.
• God telefon-och datorvana.
• Har goda språkkunskaper i både engelska och svenska då samtal kommer att vara på båda språken.
• Har erfarenhet av arbete i Microsoft operativsystem.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av support via telefon och mail.

Välkommen med din ansökan!
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!

Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
EdZa AB (org.nr 559328-6411), https://edzagroup.se/

Arbetsplats
Ed:Za

Kontakt
Charlotte Danielsson
charlotte.danielsson@edzagroup.se
+46720830395

Jobbnummer
7520986

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från EdZa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos EdZa AB: