First Line Support till Retriver, vikariat.

Retriever / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retriever i Stockholm

Retriever

Presentation
Brinner du för att ge förstklassig service och arbeta brett med många olika arbetsuppgifter? Vill du samtidigt utvecklas i en internationell organisation?

Vi söker nu en First Line Support till Customer Relationsavdelningen på företaget Retriever. Customer Relationsavdelningen är en serviceavdelning som arbetar aktivt och professionellt gentemot Retrievers kunder, som stödjer och hjälper sälj- och analysavdelningarna i deras arbete samt bidrar till utvecklingen av samarbetet mellan avdelningarna.

Tjänsten är ett vikariat som omfattar heltid och är placerad på Retrievers kontor i centrala Stockholm. Tillträde snarast och vikariatet gäller fram till 30 juni 2013.

Publiceringsdatum
2012-09-14

Dina arbetsuppgifter
Som First Line Support har du en nyckelroll i kontakten med Retrievers kunder. Målet är att varje kund som hör av sig ska få ett bra bemötande och känna sig speciell. Du arbetar tätt med Retrievers teknik-, sälj- och analysavdelningar och är en viktig del i att samarbetet fungerar smidigt. Du bidrar även till affärer genom att fånga upp och analysera information från kunderna och föra detta vidare till avtalsansvarig eller utvecklingsavdelningen.

Övriga arbetsuppgifter kommer att vara:

• Ta hand om inkommande ärenden via telefon och e-post snabbt, strukturerat och professionellt
• fullfölja alla ärenden och hålla kunder informerade under ärendets gång
• bygga upp och justera i demos inför säljmöten
• bygga upp kundens portal inkl. bevakningsprofiler och olika typer av leveranser enligt avtal
• hjälpa till inför och delta på frukostutbildningar, mässor, seminarier och andra tillställningar/aktiviteter
• back up till Front desk/receptionen och andra kollegor på avdelningen enligt plan och vid behov.

Utbildning/erfarenhet
För att lyckas ser vi att du har ett eller ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller branschen och har arbeta med databaser och/eller webbpubliceringsverktyg. Din svenska är mycket god i såväl tal som skrift och det är meriterande med ytterligare språkkunskaper.

I rollen som First Line Support ligger fokus på att upprätthålla förstklassig service, vara lösningsorienterad och hantera stora som små ärenden, från både kunder och kollegor professionellt, engagerat och prestigelöst. Du har förmågan till ett trevligt och professionellt bemötande i alla situationer. Som person är du självgående, noggrann och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Vi söker dig som har en utpräglad serviceinställning, är pedagogiskt lagd och trivs i en arbetsmiljö som håller ett högt tempo.

Företagsbeskrivning
Retriever levererar nordisk och internationell mediebevakning och medieanalys, erbjuder verktyg för redaktionell research och företagsinformation. Vi har kunder i alla branscher av nordiskt näringsliv och offentlig förvaltning, och ägs av TT och Norska NTB.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-26
Ange följande referens när du ansöker: 33121
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Retriever

Adress
Retriever

Jobbnummer
1340017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retriever

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retriever: