First Line Support till Picadeli!

Picadeli AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2018-01-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "First Line Support till Picadeli!" (publicerad 2018-02-20) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Har du en passion för service och ett driv av att alltid göra ditt yttersta för att hålla högsta möjliga kundnöjdhet? Får du ofta höra att du sprider positiv energi och är professionell i ditt framförande? Om du dessutom är duktig på att bygga struktur, entusiasmera medarbetare och trivs i en föränderlig och snabbväxande miljö kan du vara rätt person! Nu söker Picadeli dig som vill vara en del av deras First Line Support!

I din roll som First line support är du Picadelis första kontakt både externt och internt vilket innefattar tre serviceområden: butik, konsument samt internt. Picadeli söker dig som tidigare har arbetat med kundsupport, gärna inom området livsmedel. Erfarenhet av detaljhandeln inom kategorin snabbrörliga konsumentvaror är högt meriterande. Arbetet innebär att hjälpa Picadelis kunder med allt som ingår i konceptet som teknisk support av salladsdiskar, beställningar, reklamationer, matsäkerhet etc. Du är Picadelis förlängda arm till säljkåren där du stöttar och supportar dem i deras dagliga arbete. Du skapar trivsel på vårt nya fina kontor och tar emot besök, paket och andra förekommande kundtjänstgöromål.

Du arbetar strukturerat i affärssystemet Jeeves och i Picadelis andra stödsystem vilket gör att du behöver ha en god datorvana och gärna arbetat i affärssystem innan. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då tjänsten supporterar till största del nationellt men även till en viss del internationellt.

Placering är vid Picadelis huvudkontor i Göteborg och du rapporterar till First Line support manager.

• Du har en stor portion social kompetens, brinner för service och kan uttrycka dig väl i tal och skrift
• Vana från kundservice och gärna från liknande befattning
• Kunna hantera Office-paketet väl och har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Professionell och affärsmässig i ditt agerande och har ett inre driv av att allt går att förbättra!

Picadeli erbjuder dig
Ett spännande uppdrag i ett mycket expansivt företag där du blir en nyckelspelare i bolagets First line support. Det innebär ett högt tempo, flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum! Trevliga arbetskamrater och högt i tak där alla arbetar gränsöverskridande får du hos dem. Dessutom erbjuder Picadeli sjukvårdsförsäkring, generöst friskvårdsbidrag liksom fast lön.

Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1500 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på över 4 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på www.picadeli.se

Publiceringsdatum
2018-01-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-22
Ange följande referens när du ansöker: First Line Support

Kontakt
Julia Arvidsson julia.arvidsson@picadeli.se

Företag
Picadeli AB

Adress
Picadeli AB
Rullagergatan 1
41526 Göteborg

Kontorsadress
Rullagergatan 1

Jobbnummer
3888855

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Picadeli AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Picadeli AB: