First line support till globalt bolag

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-06-18


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Vill du kombinera ekonomi och kundsupport, då är rollen som First line support något för dig. I denna roll kommer du att vara en del av ett engagerat och mångsidigt team som varje dag stöttar sina kunder på bästa möjliga sätt. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Som Kundtjänstmedarbetare är du en viktig del av teamet och bidrar till att skapa positiva kundupplevelser. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter och samarbeta med olika delar av organisationen. Vill du därför bli en del av ett engagerat och mångsidigt team där kunskap, kvalitet och arbetsglädje står i centrum? Vi söker nu dig som brinner för service och vill vara först på plats när kunder behöver stöd!

Som First Line Support blir du en viktig kugge i ett erfaret team som tillsammans hjälper kunder att använda marknadsledande programvaror ekonomi. I rollen kommer du främst ha kontakt med kunder via telefon och ärendehanteringssystem.

Du erbjuds
• En varierad roll som kombinerar ekonomi och kundsupport
• Foten in på ett marknadsledande företag inom sin bransch
• Chansen är lära och växa tillsammans med många kompetenta och erfarna kollegor

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2025-06-18

Dina arbetsuppgifter
• Ge snabb, effektiv och professionellt stöd via telefon och ärendehanteringssystem
• Säkerställa att ärenden hanteras enligt etablerade processer
• Leverera enligt uppsatta KPI:er och bidra till hög kundnöjdhet
• Identifiera och lösa problem

VI SÖKER DIG SOM
• Har utbildning inom IT och/eller ekonomi - gärna med inslag av redovisning
• Har erfarenhet av kundkontakt och support
• Är bekväm med datorer och moderna kommunikationsverktyg
• Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då dessa språk används dagligen i arbetet

Det är meriterande om du har
• Om du kommer från en liknande roll där du hanterat kundsupport relaterat till ekonomiska programvarufrågor

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Hjälpsam
• Ordningsam
• Ansvarstagande
• Kreativ och nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
N/A

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15113081".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
9394323

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: