First line support till försvarsbolag
Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Linköping
2024-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "First line support till försvarsbolag" (publicerad 2024-03-29) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Linköping,
Mjölby,
Motala,
Norrköping,
Söderköping eller i
hela Sverige Nu öppnas en möjlighet upp för dig som vill starta (eller fortsätta) din karriär inom Teknisk first line support. Du behöver inte nödvändigtvis komma från en teknisk bakgrund utan det absolut viktigaste här är intresset för att arbeta serviceinriktat samt din vilja att lära!
OM TJÄNSTEN
Välkommen in I rollen som supporttekniker på ett av Linköpings främsta bolag. Här kommer du ha varierande arbetsuppgifter där din roll innebär att ge förstklassig service. Du kommer arbeta med teknisk support, primärt i en Windowsmiljö och inom den klassiska första linjen på en servicedesk. Här tar du emot samtal, löser ärenden och dokumenterar i detalj.
Du kommer arbeta i en liten, tight grupp med stöttning av dina kollegor. Många av kollegorna kommer tidigare från andra typer av serviceinriktade yrken och har lärt sig den tekniska biten på plats. Vi värdesätter därav framför allt dina personliga egenskaper i detta urval. För att trivas bör du tycka om att få ta mycket personligt ansvar. Du är kommunikativ och gillar att ge förstklassig service med kunden i fokus. Med en positiv attityd antar du, och löser, de problem och utmaningar som du stöter på i rollen.
Du erbjuds
En varierad roll där möjligheterna att växa och utvecklas individuellt är stora. Här kommer du bli välkomnad av ett öppet klimat med en trygg upplärning i starten, för att du ska få rätt förutsättningar direkt. Med ett etablerat bolag i ryggen öppnas dessutom många dörrar för att ta fortsatta kliv i karriären!
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avklarad gymnasieutbildning
• Har en vilja att arbeta med service mot tekniska problem
• Har mycket goda kunskaper i Engelska och Svenska, både i tal och skrift, då det dagliga arbetet sker på båda språk
• Har svenskt medborgarskap, detta då tjänsten är placerad i säkerhetsklass och kräver en godkänd säkerhetsprövning utifrån 3 kap 1§ i Säkerhetsskyddslagen. Läs mer om vad en säkerhetsprövning innebär här
Det är meriterande om du har
• Kunskap i Windows 10
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Självgående
• Serviceinriktad
• Affärsinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15102568".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8508186
Observera att sista ansökningsdag har passerat.