First line support / servicedesk / helpdesk till spännande föret
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-11-28FöretagetFöretaget är verksamt inom grafisk formgivning och digital skyltning. De lägger stor vikt vid att förstå kunden och erbjuder en helhetslösning med både hårdvara, mjukvara och design. Det är ett globalt företag med kunder i Europa, USA och Asien. Kontoret är beläget i centrala Stockholm där ett 80-tal medarbetare jobbar.
Dina arbetsuppgifterI rollen ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från företagets kunder gällande olika supportärenden, exempelvis då en skylt inte fungerar. En stor del av arbetet innebär också att proaktivt ringa befintliga kunder för att lösa problem. Du driver ärenden och löser dem själv eller tar det vidare till berörd avdelning eller person. Du ansvarar för dina ärenden från start till slut samt att dokumentera allt i systemet.
Du arbetar i servicedesken med ytterligare tre personer och rapporterar till servicedeskchefen.
Kvalifikationer• Avslutad utbildning på minst gymnasienivå, gärna inom teknik/IT
• Telefonvana
• Erfarenhet av serviceyrke
• Säljerfarenhet är meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att passa i rollen anpassar du dig snabbt vid oförutsedda händelser och trivs i varierande miljöer. Du är lösningsorienterad och tar initiativ för att inte sitta sysslolös. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta kunden i fokus. Du tar stort eget ansvar för ditt arbete och har ett ödmjukt förhållningssätt till såväl kollegor som kunder.
Övrig information:
Start: Januari
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: first line support, 1st line, support, teknisk support, servicedesk, helpdesk, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wallin
emma.wallin@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3183351
Observera att sista ansökningsdag har passerat.