First line support/ Kundservice

iComServ Europe AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos iComServ Europe AB i Malmö, Solna, Sandviken eller i hela Sverige

First line support/ Kundservice
iComServ Europe AB

Om jobbet
Som First-line support ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du kommer att ta emot och hantera inkommande ärenden som sker via telefon, mail och ärendehanteringssystem och de varierar i omfattning och komplexitet, du behöver därför kunna mycket om mycket.
Detta innebär också att du är företagets ansikte utåt och därmed är det av stor vikt att du har fingertoppskänsla när det kommer till service och älskar problemlösningar.
I rollen kommer du framför allt att arbeta med att lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon och hantera inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet samt administrera konton och behörigheter till olika system.

Mer detaljerat kommer du att
Arbeta med inkommande samtal och mejl
Dokumentera ärenden i ärendehanteringssystem
Utför den första granskningen av händelsen
Enklare felsökning i telefonväxel
Ge råd och hjälp vid tekniska problem
Identifiera hård/mjukvaruproblem

Vem är vi:
iComServ är ett tele och It-kommunikationsföretag skapat av personer med stor erfarenhet av branschen. Vår vision är att kunna ge våra kunder det allra senaste inom växelkommunikation för företag.

Vi söker dig som:
Vi söker dig som alltid sätter kunden i fokus, är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är av stor vikt att du har högt tålamod, är stresstålig och hjälpsam i ditt arbetssätt samt att du kan hantera olika människor med olika nivåer på tekniskt-mognad. Oavsett om det handlar om enklare lösenordsbyten till mer avancerade telefoniproblem. Du uppskattar nämligen variationen och ser möjligheter att lära dig nya saker så fort det ges möjlighet
Du kommer att bli inbokad för att hjälpa till att täcka semestrar/sjukdom och annan frånvaro. Du kommer både att bli inbokad i god tid samt att du behöver vara beredd på inhopp med kort varsel.

Meriterande med:
Arbetslivserfarenhet inom telekombranschen, teknisk kundtjänst eller kundservice.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
Har mycket goda kunskaper i MS Office

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Timanställning (kan blir tillsvidare anställning senare)
Placering: Malmö
Arbetstider: Vardagar mellan kl. 7:00 och 18:00, enligt arbetsschema från arbetsgivaren
Lön enligt överenskommelse
Lönetyp: Timlön

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående till hr@icomserv.com då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

För frågor om tjänsterna är du välkommen att höra av dig till:
hr@icomserv.com

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-21
E-post: hr@icomserv.com

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1stline support/ Kundservice".

Arbetsgivare
iComServ Europe AB (org.nr 556795-1602), https://www.icomserv.com/

Jobbnummer
7981667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från iComServ Europe AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos iComServ Europe AB: