First Line Support (junior) Inom Dynamics 365 Rekryteras Till It

JobBusters AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-04-21

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en 1st line support / användarsupport i Dynamics 365 som vill hjälpa vår kund att fortsätta skriva på deras framgångssaga. Vår kund är idag ett utav Stockholms snabbast växande IT-bolag och blev 2019 nominerade som årets entreprenör av EY.

Nu är de behov av en serviceinriktad användarsupport som vill lära sig att supportera i Dynamics 365, mer specifikt Business Central. I din roll kommer du arbeta med användarsupport, installation och felsökning av hårdvara, mjukvara, rådgivning samt användardokumentation. I arbetet ingår att åtgärda ärenden inkomna via ärendehanteringssystem och telefon. I din roll är det viktigt att du dokumenterar och återkopplar om status på ärenden och felorsaker för användare.

Affärsområdet som du kommer att tillhöra är helt nytt, så det är viktigt att du tycker om att ta mycket eget ansvar och att få vara med att bygga upp detta område. För rätt person finns det mycket goda möjligheter att bli teamledare/avdelningschef när affärsområdet etableras ännu mer.

Företagspresentation
Vår kund är idag ett utav Stockholms snabbast växande IT-bolag och blev 2019 nominerade som årets entreprenör av EY. De levererar molnbaserad IT, telefoni/ video & print som tjänst. De jobbar i team där deras kunder får en dedikerad teknisk kontakt som tillsammans med säljare och deras Online Support säkerställer kvalité och närvaro i deras leveranser.

Kvalifikationer
• Du har erfarenhet av att arbeta i Navision/Dynamics-produkter, allra helst Business Central-modulen. Kanske har du varit personen som dina kollegor bett om hjälp när problem uppstått i systemet?
• Du behärskar svenska och engelska utan problem.
• Du tycker det är kul att supportera och tycker om att hjälpa andra. Har du arbetat i en liknande supportfunktion tidigare är det meriterande.

Dina personliga egenskaper
För att vara rätt person för dessa roller skall du ha kunden i fokus och du vet vad det innebär att ge bästa service. Du har ett genuint tekniskt intresse och kan med gott samvete kalla dig själv pålitlig, initiativtagande, glad och positiv.

Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johnsson. Rollen är på heltid och du arbetar sedvanliga kontorstider. Start enligt överenskommelse och tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3864".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters AB

Jobbnummer
5706891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: