First line support engelska och franska
Brainpeople / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Engelsk- och fransktalande support, se hit!
First line support engelska och franska
Företaget är ett nyteknologiskt företag som skapar bättre förhållanden för att ringa utomlands. Detta är en helt unik produkt på marknaden idag och företaget är under tillväxt och på framåtmarsch.
Företaget präglas av en familjär stämning med en öppen och social kultur. I dagsläget består företaget av ett trettiotal engagerade medarbetare och de sitter i fina lokaler med havsutsikt vid Nacka strand. Vill du vara med och bryta ny mark inom mobilteknologi?
Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med support och ha kontakt med kunder över hela världen. Du supporterar via mail och chatt, skriver veckorapporter och ringer och pratar med kunder. Du ingår i en grupp på ca 4 personer och du kommer att få en introduktion för att lära dig arbetet. Gruppen består i dagsläget av engelsktalande medarbetare och därför behärskar du engelska och franska både i tal och skrift.
Arbetets omfattning: Tjänsten är på heltid, tillsvidare och under kontorstider. Uppdraget startar i början av augusti. Du kommer inledningsvis att arbeta som uthyrd konsult via Brainpeople, vid en god prestation finns det möjlighet att bli rekryterad av vår kund.
Utvecklingsmöjligheter: Ju mer du kommer in i arbetet desto mer ansvar kommer du att få. Du kommer att arbeta tillsammans med kompetenta medarbetare och hos vår kund finns det utrymme att utvecklas och komma med nya idéer. Du kommer att lära dig mer om second line support när du känner att du är redo.
Kompetenskrav: Du har med fördel arbetat med support eller på annat sätt med kunder innan. Vidare har du god datavana och stort tekniskt intresse. Du har gärna erfarenhet av att både kunna ta enkla som svåra supportärenden och veta hur du ska lösa problem. Ett grundläggande krav är att du behärskar engelska och franska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper: För att trivas på företaget tror vi att du är öppen och social och har en positiv attityd. Du är pedagogisk i ditt sätt att kommunicera och brinner för problemlösning. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och du drivs av utmaningar. Vidare är du lättlärd och arbetar effektivt för att lösa problem och göra din kund nöjd.
Övrigt: Du kommer att arbeta i ett företag som är dynamiskt och som verkar på en global marknad inom ett helt nytt område inom mobilteknologin.
Intresserad? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken alternativt knappen nedan. Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Eva på telefon 08 ? 501 018 17.
http://brainpeople.intelliplan.eu/JobAd/JobAd.aspx?Key=Gw27UDttLdhiPZptycRfL w%3d%3d&ActivityNo=332958&Page=JobAd
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.
Publiceringsdatum2010-08-17Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagBrainpeople
AdressBrainpeople
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
KontorsadressIndustrigatan 4A
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408090
Jobbnummer 711280
Observera att sista ansökningsdag har passerat.