First Line Support Agent

Shoppa AB / Supportteknikerjobb / Enköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Enköping, Knivsta, Håbo, Strängnäs, Västerås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shoppa AB i Enköping, Uppsala eller i hela Sverige

Vi erbjuder:
En spännande tjänst med tekniska och omväxlande supportärenden i ett företag med målsättning att skapa ledande produkter och tjänster. Vi har stora ambitioner och du kommer att vara med och bidra till förverkligandet av dessa. Vi har en kultur som ger varje individ möjlighet att utvecklas och lyckas i sin roll. Vår organisation är platt och våra medarbetare är vår mest värdefulla tillgång.

Att jobba på Shoppa är roligt. Inte bara för att vi är ett glatt och inspirerande företag, utan för att vi är har riktigt bra sammanhållning, ödmjukhet gentemot varandra och högt i tak, på riktigt. För oss är det viktigt att alla våra medarbetare hela tiden ska trivas och fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller seniorer.

Som First Line Support Agent blir du en av företagets viktigaste representanter. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge teknisk support till våra kunder. Ärenden kommer in via vårt ärendehanteringssystem, mail och telefon och du kommer att ge support och service via telefon, mejl och fjärrstyrning. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning, allt från de som är av mer komplex karaktär till de som är Second Line.

Ett urval av dina arbetsuppgifter:
* Hjälpa kunder med supportärenden
* Konfigurera och felsöka datorer
* Ge support på skrivare och teknik i allmänhet

Vi söker dig som har en god känsla för service och som kan vara ansiktet utåt emot våra kunder. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Du bemöter andra med stor respekt och uttrycker dig alltid korrekt i både tal och skrift. Andra viktiga egenskaper är din lösningsorienterade och ansvarstagande inställning till varje ärende och förmåga att skapa kundnöjdhet.

Du är ordningsam och strukturerad och tycker om att ge support. Rollen ställer krav på att du är strukturerad och organiserad. Du är en viktig del i teamet och är duktig på att samarbeta. Vi ser att du har ett genuint intresse för problemlösning och teknik. Som person är du serviceminded, självgående och besitter en god teknisk kompetens.

Vidare är du självgående vilket innebär att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och samtidigt driver dessa framåt.

Din erfarenhet och utbildning
* Gymnasieutbildning inom IT eller teknik
* Du behärskar det svenska och engelska språket i såväl tal som skrift
* Kunskaper i Officepaketet

Tidigare erfarenhet från First Line support är meriterande.

Shoppa utvecklar programvaror och erbjuder tjänster som hjälper butiker och detaljhandelskedjor i sin fysiska och digitala skyltkommunikation. Företaget grundades 2004 och har kontor i Finland, Danmark, Norge och Sverige. Från vårt huvudkontor i Enköping utvecklar, marknadsför och säljer vi våra mjukvaror och tjänster till företag i hela Norden, med marknadsfokus på Europa.

Varaktighet, arbetstid
Vi har en kultur som ger varje individ möjlighet att utvecklas och lyckas i sin roll. Vår organisation är platt och våra medarbetare är vår mest värdefulla tillgång.

Publiceringsdatum
2017-09-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-25
Ange följande referens när du ansöker: First Line Support Agent

Kontakt
Daniel Söderling daniel.soderling@shoppa.com 0171-205 50

Företag
Shoppa AB

Adress
Shoppa AB
Gesällgatan 7
74539 ENKÖPING

Kontorsadress
Gesällgatan 7

Jobbnummer
3717351

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shoppa AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shoppa AB: