First line support
Recruit Partner Nordic AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Recruit Partner Nordic AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Trollhättan,
Lysekil eller i
hela Sverige Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 2000 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på 5 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på (
http://www.picadeli.se/) www.picadeli.se (
http://www.picadeli.se)Har du passion för människor och inställningen att bara högsta service är bra nog? Stimuleras du av varierande uppgifter där de gemensamma nämnarna är problemlösning och att hjälpa kunder, konsumenter och kollegor? Om du dessutom är en klippa på kommunikation och gillar att dokumentera kan du vara det nya stjärntillskottet Picadeli letar efter till deras First line support.
Uppdragsbeskrivning
Picadelis First line support är ett drivet och energirikt gäng på sju personer som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla förstklassig service till kunder, konsumenter och kollegor på den svenska marknaden. First line support är förstakontakt för Picadeli oavsett ärende och innefattar allt från kvalitet, logistik, order, produktinformation, fakturor mm. I tjänsten kommer du ha ett större ansvar gällande logistikfrågor och ett nära samarbete med vår logistikpartner. Telefon och email är dina huvudsakliga arbetsredskap och all dokumentation av ärenden sker i Zendesk.
Du driver försäljning genom att hjälpa Picadelis kunder med beställningar och du har daglig kontakt med Picadelis anställda ute på fältet. Picadeli utvecklar ständigt sitt koncept och du är aktiv i vissa förbättringsprojekt och arbetar nära Food and quality-avdelningen. Du kommer vara placerad i Göteborg och rapportera till First line support manager.
Publiceringsdatum2019-11-06ProfilDu är den personen som det alltid är roligt att kontakta och du ger alltid högsta möjliga service till kunder, konsumenter och kollegor. Du har något- eller några års erfarenhet från kundsupport och gärna med inriktning logistik.
Du är välorganiserad, snabblärd och trivs i en energirik miljö där arbetsuppgifterna är varierande och alla gör sitt yttersta för att lyckas med uppsatta mål. Du talar och skriver utmärkt på svenska och du är även bekväm med engelska när det behövs. Du bidrar till Picadelis engagemangskultur och ser detta som en ypperlig möjlighet att få växa tillsammans med bolaget.
Så ansöker duÄr det dig vi söker? Ansökan med CV och personligt brev sänds via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på tel. 073-624 77 24.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRecruit Partner Nordic AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Recruit Partner Nordic AB (org.nr 559157-4826)
Jobbnummer 4942156
Observera att sista ansökningsdag har passerat.