First Line Support

Speeron AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Speeron AB i Stockholm

I din roll som 1st line support kommer du att:
• Vara ansiktet utåt så ett bra kundbemötande är av största vikt.
• Dokumentera nya ärenden, så lyhördhet är viktigt.
• Lösa inkommande ärenden genom vägledning eller fjärrstyrning via telefon och mail.
• Lämna över omfattande ärenden till 2nd/3rd line som tar över.
• Uppföljning av ärenden
• Ansvarig för ärendesystemet
• Vårda och skapa goda kundrelationer

Vi söker dig som är i början av din karriär (eller nya karriär), driven, organiserad och gillar kundservice.
• Ett tekniskt intresse!
• Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Förståelse för Norska

Meriterande om du har:
• Utbildning inom IT och/eller relevant erfarenhet
• Serviceerfarenhet

Speeron är Nordens ledande integrationspartner inom IT-lösningar för hotell- och restaurangbranschen. Speeron befinner sig i en expansiv fas och söker nu en First line support. Speeron satsar på sin personal och vill att du ska utvecklas tillsammans med bolaget. Vi är 15 kollegor med en stark teamkänsla som sitter på huvudkontoret i Midsommarkransen/Västberga.

Varaktighet, arbetstid
Provanställning 6 månader

Publiceringsdatum
2017-11-07

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-07
Ange följande referens när du ansöker: First line support

Kontakt
Linda Davidsson info@speeron.com 0841077090

Företag
Speeron AB

Adress
Speeron AB
Box 42150
12616 Stockholm

Kontorsadress
Västberga Allé 1B

Jobbnummer
3788411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Speeron AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Speeron AB: