First Line Support
Getinge AB / Säkerhetspersonalsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säkerhetspersonalsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Getinge AB i Halmstad,
Malmö,
Växjö,
Göteborg,
Örebro eller i
hela Sverige First Line Support
Getinge Sverige AB förstärker nu sitt kundserviceteam för First Line Support. Du blir del av ett dynamiskt team där du har möjlighet att knyta många kontakter i en spännande internationell koncern. Vi erbjuder en varierande roll med mycket utrymme för eget ansvar. Brinner du för teknik och kundservice och kan våra produkter sedan tidigare? Då ser vi att du är den rätta kandidaten för oss.
Tjänsten
Som First Line Support stödjer du våra kunder och interna tekniker med utredningar för vårt Infection Control sortiment, vilket innefattar autoklaver samt spol- och diskdisinfektorer samt adminstrerar och supporterar Getinge Online. Ditt dagliga kontaktnät kommer att bestå av externa kunder, våra tekniker, servicekoordinatorer, serviceledare, säljare samt 2 line support på våra fabriker. Du kommer att svara på frågor via telefon och mail.
Exempel på ansvarsområden:
Driva utredningar och vara med att utveckla servicen inom området genom att hjälpa och stödja tekniker, säljare, kunder och övrig personal.
Ansvara för att support ges till våra kunder enligt avtalsreglerad nivå.
Dagligen supportera interna och externa tekniker samt brukare av Getingeutrustning för att uppnå bästa möjliga kvalitet.
Lösa utmaningar som t.ex. installationssupport, utredningar, felsökning, återkoppling mot tekniker och kunder och stödja resten av organisationen.
Bistå med att hålla kontakterna med andra bolag inom affärsområdet.
Administrera och supportera Getinge OnLine.
Dokumentera alla supportärenden
Delta i interna och externa möten och lämpliga utbildningar för att ha en grundförståelse för den verksamhet vi bedriver.
Placeringsort i Getinge utanför Halmstad (andra alternativ kan diskuteras). Som First Line Support kommer du rapportera till Customer Service Manager Sweden. Rollen kräver enstaka resor.
Den ideala kandidaten
Vi söker dig som har specifik teknisk kunskap inom, och erfarenhet av arbete med, våra produkter. Examen från högskola/universitet eller motsvarande utbildning inom teknik är meriterande. Det är också en fördel om man har dokumenterad serviceerfarenhet. Du behärskar svenska och vårt koncernspråk engelska flytande i tal och skrift.
Som person ser vi att du är en driven lagspelare med stor ansvarskänsla och med en vilja att ta egna initiativ. Eftersom tjänsten innebär många kontaktytor är det viktigt att du är kommunikativ, öppensinnad och har förmåga att bygga nätverk. Du behöver vara kundfokuserad, stresstålig och tekniskt intresserad för att trivas i denna roll.
Vi har en passion för människors hälsa och liv.
Vi gör det möjligt för sjukhus att utföra operationer, vi hjälper vårdpersonal att behandla akuta hälsotillstånd och vi garanterar en säker vård för patienter under återhämtning. Våra innovativa och marknadsledande produkter och tjänster bidrar till att rädda liv över hela världen varje dag.
Getinge Group erbjuder en karriär i en dynamisk och internationell miljö hos ett marknadsledande företag där du kan utvecklas och växa samtidigt som du bidrar till en hållbar sjukvård.
Att arbeta inom Getinge är mycket mer än ett jobb. Vi erbjuder en karriär som har betydelse, där du får vara med och göra verklig skillnad i människors liv.
Publiceringsdatum2017-03-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlrika Sjöholm
ulrika.sjoholm@getinge.com +46 10 335 3152
FöretagGetinge AB
AdressGetinge AB
Box 8861
40272 Göteborg
KontorsadressLindholmspiren 7A
Jobbnummer 3353969
Observera att sista ansökningsdag har passerat.