First line support - teknisk inriktning
Recruit Partner Nordic AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Recruit Partner Nordic AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Trollhättan,
Lysekil eller i
hela Sverige Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1700 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på 4,5 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på (
http://www.picadeli.se/) www.picadeli.se (
http://www.picadeli.se)Har du passion för människor, teknik och vill bli en stjärna på hur Picadelis hightech salladsdiskar fungerar? Är du av inställningen att bara högsta service till din omgivning är bra nog och dessutom gillar problemlösning? Om du dessutom är en klippa på kommunikation och dokumentation kan du vara Picadelis kommande förstärkning till deras First line support med teknisk inriktning. Placeringsort; Göteborg.
Picadelis First line support är ett skarpt och energirikt gäng på sex personer som tillsammans gör sitt yttersta för att hålla service i högsta klass till kunder, konsumenter och kollegor. Rollen som teknisk support innebär att vara den första kontakten gällande Picadelis salladsdiskar. De flesta av problemen kommer du själv att hitta lösningar till och om det krävs ännu mer fördjupad kunskap, finns det både second line och third line som backar upp dig.
Picadelis hightech salladsbarer innehåller unik och avancerad teknik där du också kommer bli en expert på dess reservdelar. Inkommande ärenden till dig kan gälla både hårdvara och mjukvara där telefon och mail är dina huvudsakliga kontaktvägar. Picadeli har även tidigare versioner av salladsbarer som du också kommer ansvara över gällande support.Picadeli har tekniker runt om i landet och du är en sammanhållande länk till dessa. Dusäkerställer att alla som behöver information får det de behöver för att utföra bästa service ute hos kunder.
Du är den personen som det alltid är roligt att kontakta då du alltid ger högsta möjliga service samt sprider energi och glädje till kunder och kollegor. Du har något- eller några års erfarenhet inom teknisk support och teknik är verkligen en passion för dig!Är du rätt för rollen är du även välorganiserad, snabblärd och trivs i en energirik miljö där arbetsuppgifterna är varierande och alla gör sitt yttersta för att lyckas med uppsatta mål. Du talar och skriver utmärkt på svenska. Engelska är du också bekväm att använda när det behövs. Du bidrar till Picadelis engagemangskultur och ser detta som en ypperlig möjlighet att få växa tillsammans med bolaget.
Låter detta som något för dig?Välkommen med ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på
www.recruitpartner.se (
http://www.recruitpartner.se/)snarast då vi gör ett löpande urval. Frågor besvaras av våra rekryterare på 073-624 77 24.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Nordberg
martina.nordberg@recruitpartner.se 073-624 77 24
FöretagRecruit Partner Nordic AB
AdressRecruit Partner Nordic AB
Lilla Bommen 6
41104 Göteborg
KontorsadressLilla Bommen 6, Göteborg
Jobbnummer 4787596
Observera att sista ansökningsdag har passerat.