Finsktalande Supervisor/teamleader
Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Gislaved,
Gnosjö eller i
hela Sverige SYKES grundades 1977 i USA och är idag världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. SYKES har för närvarande över 80 center med 45 000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra åtta nordiska callcenter i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag. På vårt Call Center i Göteborg arbetar för närvarande 300 personer med att ge säljande service och support till kunder runt om i Norden.
Vi söker just nu en finsktalande Supervisor/Teamleader till vår nya kund i Sykes Göteborg.
Kunden är ett företag inom telefonförsäkringsbranschen. Ditt uppdrag kommer vara att ta emot samtal och hjälpa kunder i olika försäkringsärenden.
Du som söker skall ha finska som modersmål/prata språket flytande samt ha goda kunskaper i engelska.
Som Supervisor är du ett viktigt kugghjul i vår operativa verksamhet. Du ansvarar för att leda och fördela arbetet i ditt team så att vår uppdragsgivare-, ditt team- och alla medarbetares individuella mål uppnås avseende kvalitet och kvantitet. I ditt team ingår tre kundtjänstmedarbetare.
Bland arbetsuppgifter kan nämnas:
• Personalansvar
• Motivera och styrka teamets samarbete
• Medarbetarsamtal och andra typer av chefssamtal
• Planering av utbildningar för att nå rätt kunskapsnivå i teamet
• Planering av schema och hantera semesteransökningar
• Planering och genomförande av teammöten
• Vissa administrativa uppgifter
• Viss klientkontakt
• Genomföra PEP och framförallt coacha ditt team till framgång
Du drivs av utmaningar, har ledaregenskaper samt förmågan och viljan att hitta nya vägar för att tillsammans med ditt team leverera uppsatta mål. Du är en energisk och positiv person med en god överblick som lägger vikt i att ditt team utvecklas. Du är intiativrik och kan prioritera under ett högt arbetstempo, men ändå bevara ditt sinne för detaljer. Du är en teamplayer då den största delen av din arbetsvardag är att motivera och engagera ditt team och dina kollegor. Det är viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift. Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider.
Din ansökan skickar du med rubriken ?Finsktalande Supervisor? till
job_gothenburg@sykes.com . Intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag.
För närmare upplysningar är du välkommen att kontakta Operations Director, Anssi Korhonen, på telefon 0680-71 60 00 eller Anna Rynegård på telefon 0680-71600.
Publiceringsdatum2014-07-28Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ErsättningFast lön
Fast avtalsenlig lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-10
Märk din ansökan Finsktalande Supervisor
Ange följande referens när du ansöker: Finsktalande Supervisor
Ansökan kan skickas till e-postadress:
job_gothenburg@sykes.comKontaktMalin Gustafsson, HR- Assistent 0702-550 966
job_gothenburg@sykes.comFöretagSykes Sweden AB
AdressSykes Sweden AB
Box 202
41755 Göteborg
KontorsadressGötaverksgatan 6A
Göteborg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0680-71 60 00
E-postadress:
job_gothenburg@sykes.com Jobbnummer 1947164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.