Finsktalande servicehandläggare sökes till vår kund St1

Avanzera AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
På uppdrag av St1 söker vi en finsktalande servicehandläggare med start omgående. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, huvudkontoret ligger i Sundbyberg. St1 har utvecklat en teknik för småskalig etanolframställning av avfall från till exempel bagerier och slakterier. Du kommer att bli del av ett företag med positiv stämning och trevliga kollegor.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsersättning och engagerade kollegor som värdesätter sina medarbetare.

Publiceringsdatum
2019-10-28

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicehandläggare kommer du arbeta med att ta emot inkommande samtal, svara på mejl, fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar och reklamationer. Du arbetar främst mot den finska marknaden men kommer även vara behjälplig mot de andra nordiska länderna Du arbetar både mot privat- och företagskunder. Din uppgift är ge kunden en god serviceupplevelse och tillsammans med kollegor kommer du ansvara för att kundtjänsten håller en god servicenivå enligt kundens uppsatta mål och riktlinjer.

Bakgrund
Vi ser att du har erfarenhet av en roll där du arbetat med kundservice, exempelvis i butik. Du är van att möta kunder och ge dem en bra serviceupplevelse, gärna i ett företag som arbetar med personlig försäljning mot kund. Har du arbetat i kundtjänst tidigare och hanterat kunder över telefon är det meriterande.

Du är en problemlösare och har förmågan att snabbt skifta mellan olika arbetsuppgifter. Som person tycker du om att ha kontakt med olika människor och stävar alltid efter att få ge så bra service som möjligt. Då du kommer kommunicera mycket externt och internt är ett krav att du kan både tala och skriva på finska och svenska på en god nivå.

Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet löpt ut.

Om företaget
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1273".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
4888801

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: