Finsktalande Säljsupport till fordonsbolag i Sollentuna

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
2018-12-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Säljsupport till fordonsbolag i Sollentuna" (publicerad 2019-02-11) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en social och serviceminded person med öga för ordning och struktur? Behärskar du det finska språket i både tal och skrift? Då har vi på Adecco uppdraget för dig. Sök till tjänsten som Säljssupport redan idag!

Publiceringsdatum
2018-12-14

Om tjänsten
Vår kund koordinerar och ger stöd åt verksamheterna i de olika nordiska nationella säljbolagen, liksom åt auktoriserade återförsäljare av premiumklassade personbilar i Norden och Baltikum.

Vi söker nu en finsktalande Säljsupport till vår kunds Sales Operation-avdelning. I rollen kommer du att arbeta mot återförsäljare i Norden med fokus på Finland samt ha kontakt med olika avdelningar på huvudkontoret i Tyskland. Du kommer även att vara ett stöd för företagets interna säljavdelningar där du bistår med administrativ support.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Svara på frågor på både mail och telefon från återförsäljare och underlätta för deras försäljning och effektivitet samt bistå med information om orderhantering, produktionstillgång, leverans, produktfrågor och prisrelaterade frågor.
• Kontrollera kundsålda bilorder och interna order i ordersystem.
• Ha kontinuerlig kontakt med myndigheter och hamnar.
• Uppdatera priser i systemen och administrera modellutbud i befintliga säljkanaler.
• Administrera interna fordon i regionen.

Om dig
Tjänsten ställer krav på din språkliga förmåga och du ska kunna kommunicera på både svenska, finska och engelska. Du som tidigare arbetat serviceinriktat och är en van administratör kommer snabbt in i rollen. Vidare ska du vara en van användare i Office-paketet och ha mycket goda kunskaper i Excel.

Som person söker vi dig som brinner för att ge förstklassig service och som trivs med att ha många kontaktytor, både interna och externa. Vidare ska du vara social, noggrann och gilla att arbeta med problemlösning.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Säljsupport är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 12 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos kunden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jelena Dogas via 073 684 7292.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Säljsupport, Finska, Sales Support, Sales Operation, Sollentuna, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-13
Ange följande referens när du ansöker: ref-28002
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jelena Dogas Jelena.Dogas@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4510949

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: