Finsktalande säljadministratör sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu behöver vi en finsktalande säljadministratör till en av våra kunder inom elektronikbranschen.

Publiceringsdatum
2011-01-14

Arbetsuppgifter
I rollen som säljadministratör kommer du att arbeta dels med kundsupport; orderhantering gällande alla nordiska länder, prisinformation, leverans- och lagerstatus, analysera orderstatus samt göra kortsiktiga prognoser och säljjämförelser, dels med att kontinuerligt arbeta med att utveckla och förbättra verksamheten, kundvård och arbetssätt. Tjänsten innebär bl.a samarbete med säljgrupp, ekonomi- och serviceavdelning.

Erfarenheter
Du skall ha minst två års erfarenhet av arbete med säljadministration samt ha kunskap och vana av arbete i SAP/ EP/ EDI. Vidare har du god datavana i hela MS Officepaket, särskilt i kalkylprogrammet Excel. Du behärskar svenska, finska och engelska flytande i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har drivkraft, är initiativtagande och har en glad och positiv attityd. Vidare är du social, har en god samarbetsförmåga samt en hög servicekänsla. Du är öppen för förändringar och van att arbeta i ett högt tempo.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten skall tillsättas omgående och pågå hela året ut.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se eller klickar på länken http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1256753 och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på tel: 08-598 982 61 eller marie-louise.baath@adecco.se
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
822368

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: