Finsktalande sälj- & marknadssupport

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
2016-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande sälj- & marknadssupport" (publicerad 2016-04-25) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-23

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba som stöd åt den Nordiska CRM-avdelningen tillsammans med säljadministratörer från företagets andra avdelningar.

Arbetsuppgifterna består bland annat av att:

• Organisera resor för utbildningar och möten
• Koordinera boende och resor enligt företagets riktlinjer
• Koordinera sälj- och marknadsrapporter
• Göra rapporter på marknadsrelaterade trender och aktiviteter för land och avdelningar
• Vara en länk mellan ekonomi, sälj och kundtjänst
• Vara en kontakt för kunder och guida dem till rätt avdelning eller person
• Enklare uppföljning av budget

Om företaget
Vår kund är ett världsledande företag när det gäller medicintekniska produkter för behandling av bland annat hjärta, mag-, lung-, vaskulär-, urologiska- och kroniska smärttillstånd. Med ca 20 000 anställda runt om i världen och kontor i över 40 länder är utvecklingsmöjligheterna stora.

Profil
Skallkrav:

• Flytande finska i tal och skrift
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Datorvana och goda kunskaper i Office
• Någon form av tidigare administrativt arbete

Meriterande:

• Kunskap i Microsoft Access

Som person gillar du att ha struktur i ditt arbete och hela tiden ligga ett steg före. Du har lätt för att samarbeta med andra och tycker om att ha omväxlande arbetsuppgifter.
Tjänsten är på heltid och placeringsort är Helsingborg.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7258
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrik Gustavsson patrik@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drottninggatan 1 D
21211 Malmö

Kontorsadress
Drottninggatan 1 D, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2742941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: