Finsktalande ordermottagare!

Framtiden AB / Kontorsjobb / Solna
2014-11-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande ordermottagare!" (publicerad 2014-12-18) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du intresserad av försäljning och kundkontakter? Är du driven, noggrann och initiativrik? Kan du finska flytande? Vill du jobba extra hos vår kund som nu är i en spännande utvecklingsfas? Ansök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!

Publiceringsdatum
2014-11-26

Arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund kommer du att ingå i ett drivet team som vill framåt. Du kommer främst att jobba administrativt genom att hjälpa säljarna med förfrågningar från befintliga kunder, men även själv ansvara för mindre kunder.I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att registrera och fakturera ordrar från kunder, kontrollera och följa upp att beställningar går igenom, hantera prisförfrågningar samt hålla en god kontakt med kunderna. Organisationen är väldigt flexibel och du kommer att bli introducerad till arbetet av hjälpsamma kollegor.

Om företaget
Vår kund tillverkar och levererar förpackningspapper till många olika branscher. Främst är de verksamma i Sverige, men även i andra delar av världen. Det går bra för vår kund och de utvecklas i rask takt.

Profil
Skallkrav
Språk - Flytande finska, engelska och svenska i tal och skrift.
Datorkunskaper - Van vid att arbeta med Officepaketet och Outlook.

För att lyckas i rollen som ordermottagare är det viktigt att du är en öppen person som både fungerar bra i grupp och ensam. Du ska vara serviceminded, lösningsorienterad och kunna driva arbetet framåt. Utöver detta är det viktigt att du är noggrann, har en förmåga att kunna prioritera samt att du kan ta egna initiativ och beslut inom organisationens ramar.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående.
Ort: Solna.
Arbetstider: Vanliga kontorstider med flextid.
Omfattning: Deltid med enstaka veckor under vår, samt möjlighet till sommarjobb.

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4763
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ineta Broxe ineta@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2080817

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: