Finsktalande orderadministratör/innesäljare inom säkerhetslösnin

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-15

Företaget
Företaget tillhandahåller ett brett sortiment av säkerhet- och brandskyddslösningar. Företaget är en del av en enorm koncern med sammanlagt 200 000 anställda runtom i världen. Här kommer du att arbeta i team med fem kollegor in en nordisk kundservice organisation. Företaget sitter i fina lokaler i Solna intill Mall of Scandinavia.


Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör/innesäljare kommer du främst att arbeta mot den finska marknaden, där dina arbetsuppgifter innefattar att ta emot ordrar direkt från kunder och återförsäljare via telefon och mail för att därefter utföra orderprocessen i systemet. Vidare svarar du på frågor och kontrollera status på leveranser, returer, samt eventuella krediteringar med mera. Annan administration som ingår är tillexempel uppföljning av fakturor och lagersaldon.
Du kommer att arbeta finska kontorstider samt följa den finska högtidskalendern.


Kvalifikationer
• Mycket goda kunskaper i finska
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av administration och service
• Goda kunskaper i svenska och engelska

Meriterande
• Tidigare erfarenhet av liknande roll
• Erfarenhet av Oracle

Vi tror att du som söker kan arbeta både självständigt och i ett team samt inte är rädd för att be om hjälp vid behov. Du gillar att ha kontakt med andra i ditt arbete och tycker att det är viktigt att göra ett bra och professionellt arbete direkt, vilket kräver hög noggrannhet och ambition. Då de har höga krav på kundnöjdhet så skall du ha tidigare erfarenhet av att ha jobbat inom service management och säkerställer att våra kunder får så hög service och bra mottagande som möjligt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderadministratör, administration, admin, heltid, jobb, omgående, Stockholm, Solna, finska, finsk, sälj, innesälj

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nico Ruponen nico.ruponen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4144077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: