Finsktalande Kundtjänstmedarbetare (vikariat)
Nordnet Bank AB / Bankjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordnet Bank AB i Stockholm,
Lund eller i
hela Sverige Nordnet är Nordens största internetmäklare med cirka 300 000 kunder. Idag bedriver vi verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland och Luxemburg. Vårt huvudkontor ligger i Bromma, Stockholm och antalet anställda i koncernen uppgår till cirka 250 personer.
Vi söker ytterligare en medarbetare till vårt Finska Kundbordet. Tjänsten är ett vikariat på 6 månader som vi vill tillsätta snarast.
| Tjänsten
Som kundbordsmedarbetare ger man service och teknisk support åt Nordnets kunder per telefon och email. Ärendena kan vara allt från enklare frågor om Nordnets tjänster och priser, information om förvärv av aktier och fonder till kvalificerad information om våra produkter, samt användarutbildning, felsökning och problemlösning i vår handelsapplikation WinTrade.
Kundbordet ansvarar för att ge kvalitativ service till Nordnets kunder och är "Nordnets ansikte utåt". Kunden är i centrum och ska alltid bemötas på ett professionellt sätt.
| Bakgrund och erfarenhet
Vi söker dig som gillar att arbeta med kundkontakter per telefon och som är intresserad av hur handel med värdepapper på nätet fungerar. Du har minst gymnasieutbildning och har finska som modersmål. Förutom flytande finska behärskar du svenska och engelska i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid din inställning, och att du drivs av att göra ditt allra bästa! För att trivas hos oss bör du gilla ett högt tempo, du är noggrann och en lagspelare som är serviceminded och prestigelös. Vi har kul ihop och drivs av ett gemensamt intresse av värdepapper och fokus på kunderna.
Vi intervjuar och gör urval löpande, du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi ser gärna att du skickar din ansökan på finska; meritförteckning skall även skickas på svenska.
Ifall du har några frågor är du välkommen att kontakta Sieglinde Bracke, Customer Service manager, på telefon 08-506 331 84.
Publiceringsdatum2009-09-14Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat på minst 6 månader
ErsättningFast lön
Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-10-09
KontaktSieglinde Bracke, Customer Service manager, 08-50633184,
sieglinde.bracke@nordnet.seFöretagNordnet Bank AB
AdressNordnet Bank AB
BOX 14077
16714 BROMMA
KontorsadressGUSTAVSLUNDSVÄGEN 141
BROMMA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-506330 30
Jobbnummer 506281
Observera att sista ansökningsdag har passerat.