Finsktalande kundsupport / Kundservice

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2021-07-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundsupport / Kundservice" (publicerad 2021-09-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2021-07-16

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Kakservice.

Om företaget
Kakservice grundades 1984 och är ett familjeföretag med stark tillväxt. Deras affärsidé är att erbjuda skolklasser och lag ett enkelt och riskfritt sätt att tjäna pengar genom att sälja kakor, knäckebröd och godis. Förtjänsten används till gemensamma mål såsom klassresor och träningsläger. De har genom åren haft över 62 000 grupper som samarbetat med dem. Företaget präglas av en familjär stämning och består idag av drygt tio medarbetare som sitter i trevliga lokaler i Mölndal.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll tillhör du primärt avdelningen som arbetar mot den finska marknaden där du supporterar företagets finska kunder genom att informera och svara på frågor, ta emot order, lägga beställningar samt säkerställa att varor levereras i tid. Du fungerar som rådgivare med fokus på att kunderna ska få support och stöd samt känna sig väl omhändertagna. Du erbjuds en social roll där du kommunicerar med kunder via telefon och mejl. Du kan även komma att stötta upp för den svenska marknaden vid behov.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom försäljning eller marknad
• Arbetslivserfarenhet från kundtjänst eller support
• Obehindrad finska i tal och skrift, samt goda kunskaper i svenska
• God datorvana

Vi tror att du som söker är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande, har kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är en utåtriktad person som motiveras av att samtala med andra och känner dig säker i sociala situationer.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Order, orderhantering, ordermottagare, kundtjänst, kundservice, service, serviceinriktad, administration, finska, finsktalande, heltid, Mölndal, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5866153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: