Finsktalande kundsupport/Coffe specialists till Nespresso

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2012-05-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundsupport/Coffe specialists till Nespresso" (publicerad 2012-07-25) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2012-05-30

Företaget
Bravura söker dig som är finsk- och svensktalande och vill jobba som kundtjänstmedarbetare till Nespressos kontor i centrala Stockholm.

Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice. Tillsammans skapar dessa tre delar den ultimata kaffeupplevelsen med stunder av ren njutning.

Nestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder. I slutet av 2011 hade Nespresso fler än 250 egna, exklusiva butiker i nyckelstäder världen över.

För fjärde året i rad är Nespresso ett av de snabbast växande varumärkena inom Nestlé Group och räknas in bland koncernens "Miljardvarumärken". Nespresso uppnådde en global omsättning om 3,22 miljarder CHF år 2010 och upprätthåller en genomsnittlig årlig tillväxt på 30 procent sedan 2000.

Talar du både finska och svenska och vill jobba i en ung, energisk och utmanande organisation och representera ett kraftfullt globalt varumärke är detta något för dig!

Dina arbetsuppgifter
Arbetsdagen i Nespressos kundtjänst är schemalagd i olika perioder, med varierande arbetsuppgifter såsom inkommande och utgående samtal samt administration. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator. Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och tryggt gäng. Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema, och arbete var femte lördag förekommer.

Du kommer att ingå i ett team av Coffe specialists och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli Coffe specialist kommer du gå en internutbildning i företagets produkter.

Kvalifikationer
För denna tjänst ser vi att du hanterar Officepaketet samt engelska språket i tal och skrift. Ett krav är att du talar finska flytande. Det är meriterande om du har 2-3 års erfarenhet inom ett serviceyrke.

Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: kundtjänst, support, finska, finsktalande, kaffe, kaffemaskiner, Stockholm, coffe specialist, Nespresso

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1259103

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: