Finsktalande kundservicemedarbetare till Carglass kundcenter
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-03-06FöretagetCarglass grundades av familjen Jacobson 1932. Sedan april 2002 ägs Carglass till 100 % av Belron och ingår därmed i världens största bilglaskoncern, med verksamhet i mer än 30 länder och över 25 000 anställda. I hjärtat av allt dem gör är deras åtagande att alltid leverera kundservice i världsklass. Dem vill göra skillnad för kunder genom att lösa deras problem med verklig omsorg. Trots att Carglass vuxit och idag är över 150 anställda finns familjekänslan kvar i företaget. För att trivas hos dem är du en person som värdesätter deras grundläggande värderingar, omtänksam, genuin, driven och samarbetsvillig. Carlgass är stolta över att deras duktiga medarbetare har olika bakgrund, ålder, kön och nationalitet! Dem erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner. Men kanske viktigast av allt erbjuder vi ett roligt jobb med härliga kollegor och en stark gemenskap!
Dina arbetsuppgifterI rollen som finsk kundtjänstmedarbetare arbetar du mot Carglass finska marknad och ansvarar för att hantera och koordinera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Du arbetar till viss del med att hantera utgående samtal, för att ringa upp kunder som fyllt i specifika försäkringsformulär. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och innefattas av olika typer av försäkringsärenden såväl som skadeanmälningar. Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Även merförsäljning ingår i tjänsten, där du arbetar med att informera kunderna om bra lösningar kopplat till deras ärende.
Initialt erbjuds du en två veckor lång introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system, där du kommer att gå bredvid en kollega i teamet. Du tillhör ett kundcenter med såväl ett svenskt och ett finskt team. I det finska teamet ingår idag sju personer.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från liknande kundservicerelaterad roll, gärna med inslag av att arbeta med telefon som verktyg
• Tekniskt intresse samt goda kunskaper i Office-paketet
• Flytande finska och svenska i tal och skrift
I rollen som kundservicemedarbetare hos Carglass är de personliga egenskaperna av största vikt. Vi ser att du som söker är en "do'er" och vågar ta för dig. Därtill är du en person som har ett positivt mindset och alltid sätter kunden först. Service är av största vikt för Carglass och deras kunder och vi ser att du alltid har ambitionen att göra det lilla extra för kunderna. Slutligen har du en god struktur i ditt arbete och arbetar noggrant i dina ärenden och sköter en god dokumentation i systemen.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, finska
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5137150
Observera att sista ansökningsdag har passerat.