Finsktalande / kundservice / Service Desk / 1st line support
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Ljungby,
Älmhult,
Värnamo eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-12-22Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Telia.
Om företagetTelia Sverige AB, är en av Sveriges största teleoperatörer. Telia säljer anslutningar inom fast telefoni, datakommunikation, Internet, digital-tv, Ip-telefoni och mobiltelefoni till privatpersoner, företag och organisationer. Telia Sverige ingår i koncernen Telia Company. Huvudkontoret ligger i Solna i Mall of Scandinavia i fräscha och moderna lokaler.
Dina arbetsuppgifterSom servicedesk- analytiker på Telia arbetar du med löpande support för Telias kunder på den finska marknaden. Du tar emot inkommande samtal, mejl och chattmeddelanden från både företags- och privatkunder med mjukvaru- och hårdvaruproblematik angående IoT-lösningar och SIM-kort kopplat till mobilitet.
Som servicedesk- analytiker arbetar du med att balansera kreativ och teknisk problemlösning, kundservice och interna samarbeten för att se till att kunden får den hjälp de behöver för att komma åt och kunna använda den mjukvara de behöver hjälp med. I denna roll arbetar du nära dina kollegor I 2nd line support-funktioner för att hitta de bästa lösningarna och ge den bästa servicen till Telias kunder. Du arbetar självständigt i din roll som finsktalande kundservicemedarbetare, men har stöd i ditt närmaste team om ca 15 personer och totalt ca 35 personer i övriga funktioner.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Slutförd gymnasial utbildning, gärna inom IT&/teknik
• 1-2 års Erfarenhet av service, gärna inom IT/teknisk support
• Tekniskt intresse
• Flytande i tal och skrift i finska samt även svenska och/eller engelska
Som person är du serviceinriktad och tycker det är roligt att hjälpa andra. Du har ett öga för detaljer och identifierar kundens behov med din analytiska förmåga. Du arbetar strukturerat genom att prioritera dina arbetsuppgifter och tar dig an dina utmaningar på ett lugnt sätt. I tillägg är du anpassningsbar när det gäller förändring och gillar när det händer saker! Kopplat till detta är du en doer som får saker gjorda. Du är kommunikativ och uppskattar att lösa problem i nära samarbete med andra - även om du är självgående och vill utvecklas och lära nytt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Placering i Växjö, med möjlighet till arbete i Jönköping eller Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5501780
Observera att sista ansökningsdag har passerat.