Finsktalande kundservice / Koordinator / Eric Rahmqvist AB

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-02-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundservice / Koordinator / Eric Rahmqvist AB" (publicerad 2020-03-11) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-27

Företaget
Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar.

På Eric Rahmqvist präglas kulturen av en familjär känsla med högt i tak där du kommer att tillhöra Customer Success teamet tillsammans med två andra personer.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Specialist har du en servicefunktion mot hela organisationen. Du ansvarar för att hantera och administrera inkommande order och produktfrågor via telefon, chatt och mail. Mer specifikt har du också ansvar för bland annat beställning av lunch och andra förbrukningsvaror, planering, koordinering samt logistik inför möten, konferenser och utbildningar.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda medarbetare, kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.


Kvalifikationer
• Minst 3 års erfarenhet inom kundservice eller koordinering
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och finska samt har goda kunskaper i engelska
• God vana av Officepaketet, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
• Meriterande med kunskaper inom ekonomi

Vi tror att du som söker är en nyfiken person som trivs att ta ansvar för ditt arbete och driva varierande arbetsuppgifter då den ena dagen inte är den andra lik. Du brinner för att skapa kundnöjdhet, förtroende och att bygga långsiktiga samarbeten både internt och externt. Därigenom är du en god kommunikatör som är duktig på att lyfta blicken och stötta upp kollegorna på arbetsplatsen, vilket även gör dig till en framgångsrik problemlösare. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat och bidrar med positiv energi.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Lidingö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, office manager, Eric Rahmqvist, Customer Success Specialist, Lidingö, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5120562

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: