Finsktalande Junior orderadministratör till teknikjätten Dustin

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en Jr orderadministratör som är flytande i finska till vår kund Dustin, den största återförsäljaren av IT-produkter i Norden. Dustin hjälper sina kunder att hitta rätt i den djungel av produktutbud som finns och stöttar upp sina kunder från start till mål där det behövs under processen. Denna tjänst är placerad på Dustins huvudkontor i Nacka strand.

I rollen som Jr orderadministratör arbetar du kombinerat med kundservice och att ta emot inkommande order från privata och företagskunder i Sverige och Finland. Det är därför viktigt att du är flytande i finska i både tal och skrift, utöver att ha likvärdiga kunskaper i svenska. Ditt team har kontakten med kund från början till slut och hanterar allt ifrån rådgivning till reklamationsärenden samt att hantera orderläggningen för den finska marknaden. Målet är att bistå med en helhetsupplevelse som får kunden att välja er om och om igen!

För att lyckas i tjänsten har du en stark känsla för service och lever efter devisen att finns det ett problem, finns det också minst en bra lösning. Du har en positiv attityd och förmåga att kommunicera med alla slags människor utefter deras förutsättningar. Du är en teamplayer och känner ansvar för att bidra både till lagandan och för att skapa en så bra upplevelse för dina kunder som möjligt. När du ställs inför en uppgift är du bra på att se helheten och att anpassa dina lösningar från fall till fall utifrån satta rutiner.

Är du den vi letar efter? Kippis! Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-06-19

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Intresse för teknik
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och finska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Moi, moi! Miten voisin auttaa? Har du erfarenhet inom kundservice och är intresserad av att arbeta med orderhantering? Är din servicekänsla lika stark som dina kunskaper i finska och svenska? Då är det dig vi söker!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30231 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-19
Ange följande referens när du ansöker: 30231
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4213903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: