Finsktalande innesäljare sökes!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi en finsktalande administratör som vill arbeta med kundsupport och försäljningsarbete!
Publiceringsdatum2011-02-24Arbetsuppgifter• Ge kundsupport gällande orderhantering, prisinformation, leverans och lagerstatus, vidare skall man kunna analysera och göra kortare prognoser.
• Arbeta med optimering och förbättringar av arbetsprocesserna kring ovan nämnda arbetsuppgifter.
• Ansvara för all orderingång från Nordiska kunder.
• Ansvara för 1-4 veckors order- och lagerprognoser.
• Orderhantering I SAP/ EP/EDI
ErfarenheterVi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete, har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning som innesäljare och/eller säljsupport från elektronikbranschen. Det är meriterande om du har erfarenhet från den finska elektronikbranschen. Då du kommer att arbeta mot den finska marknaden är det viktigt att du kan behärska finska, engelska och svenska flytande i både tal och skrift, samt att du har arbetat med SAP. Du har en allmän god datavana, behärskar Officepaketet och har mycket goda kunskaper i kalkylprogrammet Excel.
Dina personliga egenskaperFör att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående, uppdraget pågår fram till och med årets slut.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du klickar på följande länk,
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1256753 och registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på tel: 08-598 982 61 eller
marie-louise.baath@adecco.seVälkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 860108
Observera att sista ansökningsdag har passerat.