Finsktalande Incident agent

Visma EssCom AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-04-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Incident agent" (publicerad 2018-01-24) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma EssCom AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala, Norrköping, Gävle eller i hela Sverige

Vismakoncernen är den ledande leverantören av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköp, betalning, butiksdata, IT-projekt, anbud och upphandling. 5.500 anställda förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 500.000 kunder i både privat och offentlig sektor. 2015 uppgick nettoomsättningen till 8.338 miljoner norska kronor. Visma AS är moderbolag i koncernen, som ägs av KKR, HgCapital, Cinven och Vismaledningen.

Visma EssCom AB är ett rikstäckande företag som ligger i absolut framkant vad gäller eftermarknadstjänster inom elektronik och IT. Vi utför service och installationer av IT-relaterad utrustning samt bedriver verkstadsverksamhet och kundsupport i Sverige. Visma EssCom är certifierade inom ISO 14001, ISO 9001 samt OHSAS 18001.

Visma EssCom AB utökar nu sin Customer Supportverksamhet i Bromma och söker medarbetare till en ny tjänst.

Som Customer Supportmedarbetare på Visma EssCom kommer du att i nära samarbete med övrig eftermarknad arbeta proaktivt med support till våra kunder och tekniker. I rollen ingår att ta emot och registrera felanmälningar, ge teknisk support och tillse att ärenden hanteras i enlighet med tydliga SLA:er som finns formulerade i våra kundavtal. Vår Customer Supportverksamhet arbetar i enlighet med ITIL:s processer.

Vi söker nu en finsktalande junior medarbetare till vår supportavdelning. Du är service minded och sätter alltid kunden i främsta rummet. Du är strukturerad, kvalitets- och lösningsorienterad och har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. För att trivas hos Visma EssCom är det viktigt att vara prestigelös, ha laganda och vara ansvarstagande.

Vi söker såväl juniora medarbetare. Följande är meriterande men inte ett krav:

Erfarenhet av arbete med kundsupport
Mycket goda kunskaper i engelska
Dokumenterad IT-utbildning ex. SQL, operativsystem
Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL
Stort intresse för IT
Följande är ett krav:

Mycket goda kunskaper i finska och svenska

Tjänsteort är Bromma. Omfattning: Heltid, 40 h/vecka. Förskjuten arbetstid (kväll och helg), beredskap, övertid och obekväm arbetstid kan förekomma.

Visma EssCom tillämpar provanställning 6 månader.

Sista ansökningsdag är den 30 april 2017.

För frågor kring tjänsten, kontakta Supportchef Fredrik Nordkvist fredrik.nordkvist@visma.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-20

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Nordkvist +46 10-141 16 00

Företag
Visma EssCom AB

Adress
Visma EssCom AB
Gårdsfogdevägen 5
16867 Bromma

Kontorsadress
Gårdsfogdevägen 5

Jobbnummer
3449302

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma EssCom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma EssCom AB: