Finsktalande eller dansktalande supporttekniker / servicedesk
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2015-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande eller dansktalande supporttekniker / servicedesk" (publicerad 2015-07-02) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill jobba som finsktalande eller dansktalande supporttekniker i servicedesk / helpdesk / teknisk support på ett stort företag som kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter! Är du serviceminded, idérik samt duktig på att kommunicera vad servicedesk kan hjälpa till med i organisationen?
Beskrivning av tjänsten
Som finsk- eller dansktalande supporttekniker kommer du, via mail och telefon, ge support åt företagets interna IT-användare. Du kommer att arbeta hos ett av de ledande byggföretagen och hjälpa till med IT-support både i Sverige och i Finland (för finsktalande) eller i Danmark (för dansktalande).
Dina supportärenden kommer till exempel handla om:
• Felsökning i olika verksamhetsspecifika system kopplade till fakturering, anbudskalkylering, projekt och inköp
• Behörigheter
• Nätverksproblem
Du kommer även göra kundbesök hos företagets interna kunder i Finland eller Danmark. Som supporttekniker kommer du vidare få vara med och analysera varför vissa supportärenden är återkommande samt komma med förslag på förbättringar av supportfunktionen.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support och som, utöver svenska, talar flytande finska eller danska. Du är kommunikativ, serviceminded och strukturerad. Dessutom är du duktig på att identifiera och kommunicera potentiella förbättringsåtgärder samt driva utvecklingen av den tekniska supporten.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Scheef på telefon 070-363 87 64. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut. Du ansöker genom att fylla i formuläret nedan och bifoga ditt färdiga CV och personliga brev.
Om TNG IT
TNG IT är specialister på bemanning och rekrytering inom infrastruktur, utveckling och management. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vi är en del av TNG, den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt.. Genom att ständigt utmana och se bortom fördomar hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad.
För oss på TNG IT är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG IT kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.
Sökord: supporttekniker, IT-support, technical support, helpdesk, help desk, servicedesk, service desk, finska, danska, finsktalande, dansktalande, Finnish, Danish, TNG IT, TNG, IT,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-06-02ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-02
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Scheef
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2319979
Observera att sista ansökningsdag har passerat.