Finsktalande AM till Marin´s Scandinavia AB

Marin's Scandinavia AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Marin's Scandinavia AB i Stockholm

Marin's Scandinavia AB
Marin's har utvecklat det världspatenterade LAMà systemet som består utav helautomatiska displayer och produkthållare, i vår portfölj har vi idag över 400 olika lösningar i olika varianter som kan vikas upp och fällas på några sekunder. Marin's är marknadsledande inom området och har verksamhet i mer än 120 länder. Företaget startade för mer än 20 år sedan och har sitt internationella huvudkontor i Paris.
Rollen
För att ytterligare utveckla våra affärer i Finland söker vi en resultatorienterad Finsktalande Account Manager som brinner för försäljning och affärsutveckling. Som Account Manager på Marin's arbetar du med marknadens mest välkända varumärken. Din roll är att skapa långsiktiga affärsrelationer med existerande och nya kunder och hjälpa dem både i det strategiska och operativa marknadsarbetet inom Marin's produktområde. Viktiga kunder för oss är reklambyråer samt små och marknadsledande företags marknads och produktavdelningar.
Du kommer att bearbeta våra Finska kunder men utgå ifrån vårt huvudkontor i Stockholm, tjänsten innebär regelbundet resande, ca, 1-2 veckor per månad, och självklart behärskar du Finska språket.
Du ansvarar för hela säljprocessen från första kundkontakt till färdig leverans. Du kommer att arbeta i ett litet och mycket kompetent och erfaret team där du får stora möjligheter att påverka Marin's framtida framgångar och att utvecklas i en internationell miljö.

För rätt person erbjuder vi en marknadsmässig fast lön samt bonus och möjlighet att sammarbeta med några utav de största marknadsledande företagen på den Nordiska marknaden.

Dina erfarenheter och egenskaper
Vi söker dig som har några års erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete inom B2B. Du trivs ute på fältet och är van att arbeta under eget ansvar i en målstyrd organisation. Du har ett konsultativt förhållningssätt och kan hantera kundrelationer på olika nivåer. Har du erfarenhet från att bearbeta marknadsavdelningar, reklambyråer, och inköpsavdelningar och har ett stort kontaktnät ser vi detta som mycket meriterande.
Vi ser även gärna att du har erfarenhet ifrån någon typ utav service yrke då vikten ligger i att skapa långa och goda relationer med våra kunder på ett personligt sätt.
Som person är du driven, utåtriktad, kreativ och lösningsorienterad. Eftersom vi är en liten organisation i Sverige är det viktigt att du är en prestigelös lagspelare som gärna bidrar till att utveckla företaget.
Du är van att använda CRM-system och Office-paketet samt behärskar Finska och Engelska flytande, övriga Nordiska språk ses som en merit, körkort och tillgång till egen bil initialt är också en förutsättning för tjänsten.
Tjänsten beräknas tillsättas i Januari 2013

Vill du bli en av oss?
Vi ser fram emot att du sänder oss dina kontaktuppgifter tillsammans med ett personligt brev och din CV per mail till kontakt@marins.se så återkopplar vi så snart vi gått igenom alla ansökningshandlingar.
Du finner ytterligare information på www.marins.se

Publiceringsdatum
2012-09-04

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Resor ingår i arbetet

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
MARIN'S SCANDINAVIA AB

Adress
MARIN'S SCANDINAVIA AB
EKBACKSVÄGEN 22
16869 BROMMA

Kontorsadress
EKBACKSVÄGEN 22
BROMMA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-254011
E-postadress: kontakt@marins.se

Jobbnummer
1331439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Marin's Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Marin's Scandinavia AB: