Finsktalande Administratör till globalt fordonsföretag

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du en god ekonomisk förståelse och talar finska? Vill du knyta värdefulla kontakter och lyfta ditt CV med en meriterande tjänst hos ett marknadsledande företag inom Automotive? Då kan det vara dig vi söker!

Publiceringsdatum
2017-04-18

Om tjänsten
Vår kund är verksam inom fordonsbranschen och är Sveriges största företag. Vi söker nu en finsktalande administratör som i huvudsak kommer att arbeta med serviceavtal. Som administratör kommer du främst att arbeta med administration kring avtalshantering, vilket bland annat kan bestå i att avsluta avtal, starta upp nya och i förekommande fall göra avstämningar mot avtal som löpt en period. I din roll som avtalsadministratör har du löpande kontakt med och ger support mot företagets återförsäljare på den finska marknaden, därför är det mycket viktigt att du kan använda det finska språket som arbetsspråk i såväl tal som skrift.

Om dig
Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning, eller besitter en god ekonomisk förståelse, och är i början av din karriär. Du har ett genuint intresse för ekonomi och vill bli en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi tror att du är serviceinriktad, positiv och lätt att samarbeta med. För att du ska trivas här tror vi att du är prestigelös och en van användare av Officepaketet. En absolut förutsättning för tjänsten är att du är bekväm med att använda svenska, finska och engelska som arbetsspråk. Det är meriterande, men absolut inget krav, om du har tidigare erfarenhet av arbete i fordonsbranschen.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden men arbetar hos vår kund på Hisingen. Tjänsterna är på heltid och kontorstider och kommer att pågå löpande.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du söka så snart som möjligt eftersom tjänsten ska tillsättas omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan.

Bifoga ditt CV och personliga brev.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Claudia Johanen på 031-725 45 34 eller claudia.johanen@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Claudia Johanen 031-725 45 34

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3442308

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: