Finsktalande 1st line support / helpdesk till internationellt IT
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-07-11FöretagetBravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag fem år i rad och vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall, Jönköping och Linköping. På våra kontor arbetar drygt 140 medarbetare, men den största delen av våra anställda, idag cirka 600 konsulter, arbetar ute på uppdrag hos våra kunder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som 1st line support hanterar du IT-supportärenden för företagets kunder över telefon och mail. Du kommer supportera både hårdvara och mjukvara mot både svenska och finska klienter på distans. Det kan röra sig om nätverksproblem, installationer, konfigureringar, felsökningar, backuper och guida klienter rätt över telefon. Kontaktytorna sträcker sig brett och du kommer att ha daglig kontakt med globala avdelningar, externa kunder och leverantörer såväl som andra intressenter som söker sig till dig för stöttning. Du kommer ansvara för att dokumentera förbättringsförslag för att utveckla leveransprocessen och dela relevant utbildningsmaterial. Det är ett socialt arbete med stort fokus på kundnöjdhet.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna inom Data/IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support i windowsklimat.
• Du talar och skriver obehindrat på svenska, finska och engelska
Vi söker dig med ett stort tekniskt intresse och som trivs i en supporterande roll. Det krävs at du är analytisk och problemlösande med hög samarbetsförmåga. Du pratar med kunder dagligen per telefon och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot olika typer av kunder samt lyhörd för deras behov.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Karnstedt
peter.karnstedt@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4248971
Observera att sista ansökningsdag har passerat.