Finsk- och svenskspråkig First Line support
Visma Commerce AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma Commerce AB i Linköping,
Stockholm,
Falun,
Halmstad eller i
hela Sverige Vismakoncernen är Nordens ledande leverantör av produkter, tjänster och internetlösningar för redovisning, löner, outsourcing, anbud, inköp, betalningar och handel. Visma förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 340 000 kunder i både privat och offentlig sektor i norra Europa.Koncernen har över 5 400 anställda, varav 1 600 i Sverige. 2012 uppgick omsättningen till 5 749 miljoner norska kronor.
Kan du leverera professionell IT-support på finska, svenska och engelska? Är du serviceminded och tycker om att ha daglig kontakt med kunder och kollegor samt gillar problemlösning? Trivs du dessutom med att jobba i företag som kännetecknas av tillväxt, engagemang och högt tempo? Då ska du höra av dig till oss på Visma Commerce.
Visma Commerce AB är ett dotterbolag inom Vismakoncernen. Visma Commerce arbetar för att effektivisera upphandlings-, inköps- och anbudsprocessen och därmed bidra till svensk välfärd och konkurrenskraft. Vi hjälper både köpare och säljare att göra bättre affärer och vårt erbjudande omfattar informationstjänster, kunskapstjänster, affärsmedia samt elektroniska inköps- och upphandlingssystem. Vi har kunder i alla storlekar och branscher och är ett företag med tydligt tillväxtfokus med ca 170 anställda och kontor i Stockholm, Linköping, Falun, Halmstad och Oslo samt med offshoreutveckling i Litauen och Rumänien.
Publiceringsdatum2014-01-19Om tjänstenI det dagliga hjälper du våra kunder med att lösa problem med användning av våra webbaserade information- och systemtjänster. Problemen har olika svårighetsgrad och du kommer att guida våra kunder i främst Sverige och Finland via telefon och e-post. Detta ställer höga krav på en god kommunikativ förmåga där du kan förmedla hjälpen till kunden på både finska, svenska och engelska i såväl tal som skrift.
BakgrundDu är bra på att dokumentera de erfarenheter du gör, och delar mer än gärna med dig av dem till teamet. För att trivas hos oss bör du vara social, positiv och stresstålig. Du är dessutom kommunikativ, engagerad, prestigelös har ett gott kundbemötande. Du trivs med en varierad arbetsdag och ser en utmaning i att alltid ge kunden den bästa servicen.
Förutom goda kunskaper i finska, svenska och engelska har du avslutade gymnasiestudier och åtminstone några års studie- eller arbetslivserfarenhet bakom dig. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från serviceyrken och/eller teknisk support även om detta inte är ett krav.
Varför Visma?
På Visma får du möjligheten att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag, med kraften och utvecklingsmöjligheterna i en stark koncern. Hos oss trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad.
Vi erbjuder dig möjlighet att växa och utvecklas med bolaget, samt en balans i tillvaron där du som medarbetare får utrymme att ta eget ansvar.
Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-02-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sunnermalm +46 072-1649645
FöretagVisma Commerce AB
AdressVisma Commerce AB
Box 34212
10026 Stockholm
Jobbnummer 1753516
Observera att sista ansökningsdag har passerat.