Finsk kundservicemedarbetare med start omgående!

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-05-15

Företaget
Vår kund är en global koncern med över 96 000 anställda i mer än 100 länder. Affärsverksamheten i Norden inkluderar huvudsakligen marknadsföring, försäljning och distribution av smörjmedel.

Kundservice är en avdelning som främst arbetar med att ge service till vår kunds säljare och kunder. De är idag 11 personer som är indelade i dansk, norsk, finsk och svensk kundservice med placering på huvudkontoret i centrala Stockholm. Kontakta ansvarig rekryterare för mer information.

Om tjänsten
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är allt som har med ordermottagning att göra samt att ge kunderna bästa möjliga service.

Dina arbetsuppgifter
• Ta emot order från kunder via telefon, fax och mejl
• Registrering av order i SAP
• Stödja kunder när det gäller att välja rätt produkter
• Du stödjer även säljare och kunder när det gäller produktinformation, pris och fakturafrågor samt krediteringar
• Problemlösning och hantering av vissa kundreklamationer ingår i arbetsuppgifterna
• Specifika arbetsuppgifter med eget ansvar

Kvalifikationer
Du är finsk- och engelsktalande, utåtriktad, kommunikativ och har lätt för att prata med människor. Du skall även ha sinne för detaljer och uppskatta att ge god service . Du ser telefonen som ett naturligt arbetsredskap och trivs med detta. Du skall ha lätt för att samarbeta och vara en kreativ problemlösare.

Vår kund erbjuder sina företagskunder ett brett sortiment av produkter och tjänster och ser därför att du har ett tekniskt intresse för att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare. Vi ser vidare att du har erfarenhet av kundservice eller försäljning sedan tidigare. Det är meriterande med kunskaper i SAP och Excel.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetet är på heltid och tillträde sker omgående. Uppdraget är på minst 2 månader med goda möjligheter till förlängning. Det finns även möjlighet för dig som studerar att jobba deltid till en början för att sedan övergå till heltid under sommaren. Du kommer till en början att vara anställd hos Hero och arbeta på uppdrag för vår kund.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=327

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08 400 25 860 alt viktoria.berg@hero.se .

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare 08-400 25 860 viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1552292

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: