Finnish speaking Operations Assistant – Customer Service
Framtiden i Sverige AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-09ArbetsuppgifterAs a Finnish speaking Operations Assistant, you are the company's voice abroad, mainly externally to the company's customers, but you also handles internal calls to purchasing, marketing and sales. In addition to call management of incoming orders, you also have responsibilities and ongoing contact with the company's customers, such as county councils and hospitals around the northern Europe. You will be part of the company's Customer Service and provide support to customers with regard to shipment and billing orders. Facilitate communications between the sales force and in-house contacts to resolve order processing and customer issues. Communicate back order and product allocation issues to the sales force, and assist the sales force in locating and transferring product as needed. The Nordic headquarters in Helsingborg has around 25 employees.
Om företagetThe company is a leading innovator of medical solutions that improve the health of patients around the world. Their products and technologies are used to diagnose or treat a wide range of medical conditions, including heart, digestive, pulmonary, vascular, urological, women's health, and chronic pain conditions. With about 20 000 employees worldwide and offices in 40 countries, the development potential large.
ProfilTo be considered for the advertised position, we prefer that you are a newly graduate of any higher education with specialization economics and/or service management. You speak and write fluent Finnish and English and there is a maximum advantage if you speak another Nordic language, such as Swedish. There is a big advantage if you have previous experience with SAP. You have very good knowledge of Excel and Microsoft Office when a major portion of the work performed in this program in terms of statistics, reports and the handling of incoming orders.
Requirements
• Finnish as your mother tongue
• Very good knowledge of Excel and Office
• Very good knowledge of English, both written and oral
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorLocation: Helsingborg
Scope: Full-time, monday to friday.
Start: Asap
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6092
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPatrik Gustavsson
patrik@framtiden.comFöretagFramtiden i Sverige AB
AdressFramtiden i Sverige AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö
KontorsadressDrottninggatan 1D, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2471889
Observera att sista ansökningsdag har passerat.