Financial Assistant in an international company
SJR AB Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
The role and accountabilities
As Financial Assistant you take part in an international and growing company. You work at the headquarters at the Financial Service Center where you will support different countries with accounts payable. The position includes handling of invoices, accounting, monthly closing, administration and preparation of payments. Also, you take part in different projects related to the company's work on improving routines and processes.
You will be working as an SJR-consultant from February 2016 to April 2017 as you will be replacing a person on maternity leave.
Qualifications
The role requires either a university degree within economics and/or IT with some experience from accounts payable, or several years of relevant experience within accounts payable. You must be fluent in English. Experience from SAP is an advantage.
To be successful in this position you must be service oriented, communicative and a team player. With several years of experience as Financial Assistant you must be confident and independent in your area of work. With a background within IT you need to be interested in working with improving processes and routines. Furthermore, you are interested in learning, you prefer working in a flexible environment and you like IT-projects.
Your application
If you have any questions please do not hesitate to contact Karin Fors at 031-3335475. The selection will be an ongoing process and therefore please submit your application as soon as possible.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/Visstid Visstid
Publiceringsdatum2015-12-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Fors +46 031 333 54 75
FöretagSJR AB Göteborg
AdressSJR AB Göteborg
Kungsgatan 48B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48B
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2567059
Observera att sista ansökningsdag har passerat.