Financial Accountant & HR Coordinator - 2Complete AB - Administratörsjobb i Göteborg
Financial Accountant & HR Coordinator
2Complete AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Göteborg

Publiceringsdatum
2021-11-30

Arbetsuppgifter
Är du en detaljfokuserad och noggrann person som drivs av ett arbete där du får strukturera samt effektivisera? Då har vi rätt tjänst för dig.

I rollen som HR-koordinator kommer du bland annat ansvara för löpande fakturering av bolagets tjänster, samordna eventuella ekonomifrågor och vara bolagets lokala förstakontakt för de anställda gällande HR-relaterade frågor. Ytterligare kommer du att arbeta mot att effektivisera redovisningen samt ta del av månadsavslutningsprocessen och rapportera in detta i deras system HFM. Ytterligare arbetsuppgifter som förekommer:

Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har en masterutbildning inom relevant ämne alternativt att du har arbetslivserfarenhet som är likvärdig en sådan utbildning. Du har minst 2 års erfarenhet inom bokföring och goda kunskaper i Office 365 samt ERP-system. Ytterligare ser vi att du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Vi söker en person med god social förmåga och har hög prioriteringsförmåga. Du är uppmärksam och har god problemlösningsförmåga och drivs av att effektivisera samt planera. Uppstart omgående.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 - 875 11 46 eller sarah.lindgren@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
2Complete AB

Jobbnummer
6140359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: