Finance och HR chefs assistent

SW / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Malmö, Staffanstorp, Lund, Svedala, Trelleborg eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

För kunds räkning söker vi nu en chefs assistent. Företaget är internationellt med kontor beläget i Lund.

Publiceringsdatum
2015-04-17

Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar man som direkt assistent/support till Finance-chefen samt HR-chefen (båda engelsktalande). I rollen ingår bland annat arbetsuppgifter som:

•                Kontaktperson inom företaget för interna och externa aktörer.

•                Ansvar för avdelningen, se till att mötesrum/kök är i ordning. 

•                Stor del administrativa uppgifter: Mötesbokare, kommunikation, information, spindeln i nätet.

•                Supporta chefer i planering/kalender.

•                Posthantering på kontoret.

•                Support till legal department: Hantering av dokument(-ering) signaturer.

•                Mötesamordnare: koordination av catering m.m.

•                Jobbar till stor del mot internationella aktörer (intern/externt)

•                Ska agera som en ambassadör för företaget. Se till att fredagsfrukosten sköts 1g/månad.

•                Hantera reseräkningar (controller).

Bakgrund

Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbete (sekreterare, assistent, chefs-/VD-sekreterare eller motsvarande), gärna inom ett internationellt företag. Du har tidigare arbetat med ekonomi och HR frågor och är van att prioritera, leda och slutföra flera uppgifter inom givna tidsramar. Du kommer ansvara för avdelningen och agera polis när det inte sköts, behöver ha pondus men vara positiv och glad. Du är noggrann och har känsla för detaljer.

Som person är du strukturerad och kvalitetsmedveten. Vidare är du serviceinriktad, flexibel, positiv och stresstålig. Du har lätt för att samarbeta med andra och förmåga att självständigt utveckla och driva ditt arbete. Du agerar med diplomati och integritet vad gäller hantering av sekretessbelagda och känsliga frågor.

Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du talar och skriver engelska obehindrat då det är mycket internationella kontakter. Du trivs i en internationell miljö med mycket kontakter samt ser positivt på förändringar.

Viktig information
Ovanstående är ett 50% tjänsts konsultuppdrag med omgående anställning hos SW och fram tom den 31/12-2015. Anmäl ditt intresse snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Martin Amarelle, 040-665 51 53.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Omgående

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-01
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Martin Amarelle +46 406655153

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4 tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2254313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: